n
דף הבית / בת ים / בת ים: עדכון בנושא מעצר שב״חים, ירי כבוד בהלוויות, וכיתות כוננות

בת ים: עדכון בנושא מעצר שב״חים, ירי כבוד בהלוויות, וכיתות כוננות

ראש העיר צביקה ברוט, עם עדכון לתושבים נכון ליום חמישי אחר הצהריים

צביקה ברוט חמל צילום דוברות עיריית בת ים
ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, צילום: דוברות עיריית בת ים

מעצר שב״חים: "המשטרה ממשיכה בפעילות לאתר שב״חים שהגיעו לעיר ולעצור אותם. אני מזכיר כי הנחיתי את כלל הקבלנים לסגור את אתרי הבניה כבר בשבת בבוקר, עם פרוץ המלחמה.

במקרה שאיננו קשור לכך הבוקר נתפס בטיילת אדם בחשד שגנב ציוד מטבח מאחת המסעדות בטיילת. האיש עוכב על ידי פקחי עיריה, והועבר לידי המשטרה. מאז מופצות ברשתות החברתיות הודעות שונות לגבי האירוע. מדובר בפייק ניוז. לא מדובר באירוע ביטחוני ואין כל חשש לחדירת מחבלים לאיזור.

אין גם שום התראה על כוונת תושבים מיפו להיכנס לבת-ים. אנא, הקפידו שלא להסתמך על מידע לא רשמי ברשתות, ובוודאי שלא להפיץ הודעות שווא חמורות כאלה. מידע רשמי יימסר לכם מסביב לשעון כאן, בדפי העיריה, פיקוד העורף והמשטרה בלבד.

ירי כבוד בהלוויות החיילים: בימים הקרובים צפויות להתקיים הלוויות חיילים תושבי הערים באיזור בבית העלמין הצבאי בעירנו.
אבקש לעדכן כי במהלך הלוויה יבוצע ירי כבוד על ידי חיילים, שייתכן ויישמע גם באיזורים הסמוכים לבית העלמין. אנא דאגו לעדכן מראש את בני משפחותיכם, על מנת להפחית סיכוי לבהלה מיותרת.

כיתת כוננות: בעקבות היוזמה שלנו עם משטרת בת-ים להרחיב את מצבת כוח האדם שתתן מענה בעת חירום, יתקיים מפגש ביום ראשון בקרוב אליו מוזמנים כל אלו המעוניינים להצטרף ולהתנדב. במפגש יציגו קציני המשטרה את הפרטים ויבוצע רישום מתנדבים. פרטי המפגש בקישור הזה

אנו ממשיכים בהיערכות גבוהה ומקיימים מדי יום הערכות מצב במרכז החירום העירוני, יחד עם הצבא והמשטרה. אנחנו מלווים ומחבקים את המשפחות שאיבדו את יקיריהן, ואת אלו שממתינים לפרטים על הבנים והבנות שעדיין נעדרים או חטופים. אני שב ומזכיר שאם אתם זקוקים לסיוע נפשי לכם או לילדיכם, יש לנו צוות שיסייע לכם דרך המוקד העירוני 107."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות