n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: כ-1800 רצות ורצים השתתפו במרוץ הלילה של רחובות

רחובות: כ-1800 רצות ורצים השתתפו במרוץ הלילה של רחובות

בפעם השניה בתולדות רחובות, יצא התקיים מרוץ הלילה של העיר רחובות. במרוץ ,ע״ש נועם רז ז״ל, השתתפו כ-1800 רצות ורצים, ובהם גם משתתפים עם צרכים מיוחדים.

PHOTO-2022-11-10-20-15-49
על קו הזינוק. צילום דוברות עיריית רחובות

במסגרת המרוץ, הוזנקו שלושה מקצים תחרותיים של 10 ק"מ, 5 ק"מ ו-2 ק"מ לצד מקצה עממי של 800 מטרים, בו לקחו חלק גם משתתפים עם צרכים מיוחדים.
לאורך מסלולי הריצה הוצבו אטרקציות אור מרהיבות.

במירוץ השתתפו גם סגן ראש העיר, עו״ד יניב מרקוביץ' שרץ במקצה של 10 ק"מ יחד עם ניסים סלמן, מנכ"ל הלר.
מאיר דהן, מנכ"ל העיריה, רץ במקצה של 5 ק"מ יחד עם דורית נבון, מפקחת מנהל הספורט. במירוץ השתתפו גם חברות המועצה אוה גור ואורית שרגאי וכן חבר המועצה אביב איטח.

יריית הזינוק הראשונה נורתה ע"י רחמים מלול,ראש העיר בשעה 19:30, שהזניק את המירוץ יחד עם חבר המועצה מחזיק תיק הספורט רועי שרעבי ומנהלת השיווק של רשת יוחננוף דגנית שוורץ, לאחר מכן הוזנקו יתר המיקצים.

באירוע השתתפו גם סגן ראש העיר אמיתי כהן, מנכ"ל החברה העירונית אייל פרנקל ומנהל אגף הספורט דורון שימחי.
כזכור, ביוזמת ראש העיר, רחמים מלול, וסגנו אמיתי כהן הוחלט כי המרוץ השנה יוקדש לזכרו של לוחם הימ"מ נעם דב רז ז"ל, שגדל בעיר רחובות ונהרג בחודש מאי השנה, בקרב בסמוך לג'נין. הוא הותיר אחריו אישה, שישה ילדים, הורים, שני אחים ואחות. לאחר נפילתו הועלה לדרגת רב-נגד והוענק לו צל"ש מפכ"ל משטרת ישראל על פעילותו. נעם ז"ל גדל והתחנך ברחובות, עסק בספורט ונהג לרוץ 10 ק"מ מדי יום, בכל מזג אויר. על כן הוחלט להקדיש השנה את המירוץ ברחובות – על מנת להנציח את דמותו ואת מורשתו. במירוץ הערב השתתפו אחיו ובני משפחתו של נועם ז״ל.

הרצים יצאו לדרך והמרוץ ממשיך כעת לכיוון רחוב הרצל.
בתום כל המקצים יתקיים ברחבת הבמה בפארק המייסדים, טקס חגיגי במעמד ראש העיר, רחמים מלול, מנהלת השיווק של רשת יוחננוף, דגנית שוורץ, ומחזיק תיק הספורט, חבר המועצה רועי שרעבי, וכן במעמד משפחתו של נעם רז ז"ל, שבמסגרתו יחולקו פרסים למנצחים במקצים השונים.
האירוע בהפקת אגף הספורט בחברה העירונית רחובות.

רחמים מלול, ראש העיר רחובות: ״מירוץ הלילה הופך למסורת בעיר רחובות, והשנה אנחנו שמחים שנרשמו יותר יותר רצות ורצים מאשר אשתקד. אנו מקיימים היום את המירוץ לזכרו של גיבור ישראל, נועם רז , שעוד רבות יסופר עליו, ובדיוק היום הסתיימה השבעה על מות אביו ז״ל. אנו מודים לרשת יוחננוף ולמשרד הספורט על תמיכתם במירוץ. נמשיך לעודד כאן את הספורט העממי לצד הספורט ההישגי״

איתן יוחננוף, מנכ"ל רשת סופרשוק "יוחננוף": "כחברה שדוגלת ותומכת באורח חיים בריא, ואף הקימה קבוצות ריצה ברחבי הארץ המתאמנות עם מאמן מקצועי, אנחנו שמחים לקחת חלק במרוץ הלילה ברחובות, הבית של רשת "יוחננוף". אנו מאחלים בהצלחה לכל המשתתפים במקצים השונים."

PHOTO-2022-11-11-07-15-26

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות