n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / זהר בלום מציג: מפגן כוח מרשים במירוץ לראשות העיר

זהר בלום מציג: מפגן כוח מרשים במירוץ לראשות העיר

מאות תושבות ותושבים השתתפו אמש במפגן כוח מרשים של המועמד לראשות העיר רחובות, זהר בלום, שערך הרמת כוסית חגיגית לכבוד ראש השנה.במהלך נאומו, בלום, המועמד הליברלי המוביל בסקרים, קרא למועמד יניב מרקוביץ' להתאחד עוד הערב: "בוא נשב הלילה ונסגור את זה! בלי מתווכים!"

WhatsApp Image 2023-09-10 at 10.17.18

אתמול, מוצאי שבת, הגיעו מאות מתושבי העיר לכבד את המועמד לראשות העיר רחובות, זהר בלום.אבי קינד, חבר המועצה מרשימתו של בלום, פתח את הערב בברכת שנה טובה ובבריאות איתנה לכלל המשתתפות והמשתתפים שהגיעו הערב לחלוק כבוד.לאחר מכן, קינד הזמין את זהר בלום לשאת דברי ברכה והוא הבטיח לשמור על רחובות שוויונית וליברלית עם דגש על שיוויון בין כלל המגזרים.

בלום אמר לקהל הרחב: ״אני בא לנהל עבורכם את העיר, ביחד אתכם. אנחנו נעבוד על הגשת ואישור של תכנית מתאר לעיר, נשפר את השירות לתושב כמו שמגיע לנו ואני מבטיח לכם לנקות את העיר, אני לא מציג הבטחות אלא התחייבויות. כולנו באים לעבוד עבורכם מחמש בבוקר עד הלילה, להיות איתכם ולמענכם".הערב נחתם עם תקיעת שופר מסורתית לקראת כניסת חגי תשרי.

במטה הבחירות של זהר בלום מסכמים: "רוח של דרך חדשה נושבת באוויר, אנו משוכנעים כי הקרב על ראשות העיר יהיה ראש בראש בין זהר בלום המועמד הליברלי המוביל למתן דיל ואנחנו ננצח בו״.

WhatsApp Image 2023-09-10 at 09.44.03 (1)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות