דף הבית / חדשות העיר משני / החברה לביטחון מנעה גניבת חול בשכונת רקפות

החברה לביטחון מנעה גניבת חול בשכונת רקפות

רונן דמארי

 

הסיירת הירוקה של החברה לביטחון מנעה גניבת חול בשווי עשרות אלפי שקלים משטח שמיועד לבנייה ציבורית. האירוע התרחש בשבוע שעבר כאשר מפקחי הסיירת יצאו לסיור שגרתי בשכונת רקפות. בשטח מגודר המיועד לבנייה ציבורית, זיהו המפקחים שהגדר נפרצה. בפנים פעלו לא פחות משלוש משאיות וטרקטור שהעמיסו חול המיועד להקמת מבנה ציבורי. במהלך הניסיון לעצור אותם, החלו נהגי המשאיות לברוח מהמקום תוך כדי שנהג אחת המשאיות מתנגש בניידת הסיירת שחסמה לו את הדרך. למקום הוזעקה המשטרה שתפסה את הנהג, עיכבה אותו לחקירה והחרימה את המשאית. מתברר שככל הנראה מדובר בכנופיה ממזרח ירושלים המוכרת למשטרה.

הסיירת הירוקה של החברה לביטחון פועלת בעיר מזה שמונה שנים ורגילה להתמודד עם נהגי משאיות ששופכים פסולת, בדרך כלל פסולת בניין, בשטחים פתוחים. אולם זו הפעם הראשונה שגניבת חול נתפסה על חם בשכונת רקפות.

מנהל הסיירת הירוקה, יוגב כהן, הוסיף: "כל נהג משאית שחושב לשפוך פסולת או לגנוב חול, שיחשוב פעמיים. פקחי הסיירת ערניים ונחושים לתפוס כל פורע חוק שחושב שאיש לא רואה אותו. גניבת חול היא עבירה פלילית לכל דבר ועניין ואנו נשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת למנוע מהתופעה הזו להרים ראש". מנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני, הוסיף כי לאור המקרה הוחלט לתגבר את הנוכחות בשכונה הצעירה.

המשאית המעורבת באירוע. צילום: באדיבות העירייה
צילום: באדיבות העירייה
צילום: באדיבות העירייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות