n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מחאת האפודים הצהובים הגיע לראשון לציון

מחאת האפודים הצהובים הגיע לראשון לציון

במאבק על יוקר המחיה הכולל בעיקר דיור, מזון ודלק, מתאחדת ראשון לציון ללא פוליטיקה למחאה ארצית, מנהל האפודים בראשון לציון הפעיל החברתי רועי כהן קורא לכולם להצטרף.

אפודים
צילום: שני בן-נון

ראשון לציון מצטרפת למאבק "האפודים הצהובים" הארצי. המחאה על יוקר המחיה שכוללת את נושא הדיור, מחירי המזון, הדלק ועוד.

מוביל המחאה בעיר הוא הפעיל החברתי רועי כהן המתגורר בראשון לציון ועוזר לעשרות משפחות מעוטות יכולת.

" אנחנו מחאה א פוליטית" מסביר כהן  "ימין שמאל זה לא משנה, גם לימין וגם לשמאל קשה במדינה, גם לדתיים וגם לחילונים, הקושי לסיים את החודש הוא בלתי אפשרי, יש הרבה משפחות מעוטות יכולת שאני עוזר להם בראשון לציון ומרגע לרגע זה נהיה יותר קשה, לאנשים אין כסף לתרום, אני רואה זאת יום יום, מחר בשעה תשע בבוקר אנחנו נהיה מול בניין הכנסת בירושלים ואני קורא לכל מי שאכפת לו מהמדינה שלנו להצטרף אלינו"

מחאת האפודים הזוהרים, היא תנועת מחאה שהחלה ברשת האינטרנט במאי 2018, והובילה להפגנות שהחלו בצרפת , והתפשטו במהירות באירופה, מובילי המחאה בארץ  דביאור סבג בן 32 ושני בן-נון 39 הקימו את ה"אפודים הזוהרים" בפברואר האחרון.

"אנחנו ללא מימון" אומר סבג, הזמן והמימון הוא נטו שלנו כדי שלאזרחים יהיה קצת יותר טוב, הגענו להרעיד את המדינה, ואנחנו לא מתכוונים להרפות ולא משנה מי יושב על הכיסא, כרגע אין עתיד פה בארץ".

"אנחנו נמצאים בכל המדיות החברתיות" מסבירה בן-נון  "אנחנו יודעים שקשה להוציא אנשים החוצה, ואנחנו פה נכנסים לתמונה, המטרה היא לפעול מדוייק ולהבין שאנחנו צריכים לשנות את החיים שלנו, אנחנו הולכים על הדברים הגדולים כמו חשמל, ארנונה, דלק, דיור. יש חזירות של הממשלה לזרוק אנשים לגורלם ואנחנו לא ניתן לזה יד.

לפני שבוע וחצי החלטתנו לעבוד בשיטת פירמידה ולתת מקום לכל עיר, את הקבוצה של ראשון לציון פתחנו לפני שבוע וחצי ואנחנו מאוד מקווים שעיר גדולה כמו ראשון לציון תגיע אתנו יחד להפגנות, יש לנו הרבה עבודה וחשוב להיות מאוחדים"

להצטרפות לקבוצה בראשון לציוןhttps://chat.whatsapp.com/EpSWzHFqOMXEg5DFlRm3xQ

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240421-WA0069

״אני אוהב את ראשון לציון אהבה אמיתית, נולדתי כאן גדלתי והתחנכתי וכאן אני גם מגדל את שלושת ילדי״

תפריט נגישות