n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / בשורה לעיר: רחובות מתחברת לכביש 411

בשורה לעיר: רחובות מתחברת לכביש 411

בימים אלה מתחילות העבודות לחיבור רחובות לכביש 411 מרחוב ששת הימים, אשר יקצר את זמן הנסיעה, יפחית את עומסי התנועה ויגביר את הנגישות. ראש העיר רחמים מלול: "זהו שלב נוסף במימוש חזון התחבורה שלי. אנחנו עובדים ללא הפסקה בכל רחבי העיר. אני מודע לכך שלעיתים זה יוצר אי נעימות לתושבים, אך אני מבטיח שבקרוב הסבלנות תשתלם ומצב התחבורה ישתפר מאוד."

רר
צילום: דוברות רחובות

בהתאם לתוכנית שנכללה בהסכם הגג להתחדשות עירונית שנחתם לפני כשנתיים בין העירייה לבין המדינה, בימים אלה מתחילות העבודות לחיבור רחובות לכביש 411 מרחוב ששת הימים, אשר יקצר את זמן הנסיעה, יפחית את עומסי התנועה ויגביר את הנגישות

החיבור לכביש 411 יקרה בשני מיקומים: הראשון בסוף רחוב ששת הימים והשני מאזור התעשייה ע"ש רכטמן.

השבוע יחלו העבודות לחיבור הראשון מתוך שניים של שכונת קריית משה לכביש הראשי 411. הצומת החדשה תחבר את רחוב ששת הימים לכביש 411 כך שייווצר חיבור ישיר של השכונה עד לדרך הים ומתחם סנטרו.
כחלק מהסכם הגג להתחדשות עירונית שנחתם בין עיריית רחובות למדינת ישראל, בו הושקעו למעלה מ-500 מיליון ₪ בשדרוג תשתיות ופארקים בעיר, עיריית רחובות באמצעות החברה לפיתוח רחובות מבצעת עבודות פיתוח בשכונת קריית משה ובשכונות נוספות בעיר. העבודות כוללות שדרוג והקמה של כל התשתיות העירוניות, תאורה ופיתוח נופי.

צעד נוסף בשדרוג שכונת קריית משה הוא החיבור הישיר בצידה הדרומי לכביש 411.
כיום, התושבים המתגוררים בדרום העיר נדרשים לבצע עיקוף רחב מאוד על מנת להיכנס לעיר והכניסה החדשה עתידה לקצר את הנסיעה באופן משמעותי.
החיבור לכביש 411 יקרה בשני מיקומים: הראשון בסוף רחוב ששת הימים והשני מאזור התעשייה רכטמן. שני החיבורים הללו יהוו צמתים חשובות לשכונה ולעיר כולה ויגבירו את הנגישות אליה והחוצה ממנה.
החיבור יקצר את זמן הנסיעה למוקדי עניין רבים מדרום לעיר ובתקווה גם יצמצם את עומסי התנועה המצטברים בבקרים ובשעות אחר הצהריים.
העבודות מתבצעות כחלק מפרויקט חידוש ושדרוג שכונת קריית משה בעקבות הסכם הגג הנרחב שחתמה העיר לפני כשנתיים. כחלק מהסכם שווקו כבר 2,500 יח"ד ובמקביל 3 מתחמים של התחדשות עירונית בשכונה הכוללים 126 יח"ד נמצאים כבר בתהליכי היתר מתקדמים לקראת הריסה ובנייה מחדש של כ-500 יח"ד במקומם.

שימו לב, בשל העבודות יחסם לתנועה שביל האופניים המקביל לכביש 411 המחבר את קבוצת שילר לדרך הים. ניתן להתעדכן בהשפעת העבודות על נתיבי ההליכה וקצב ההתקדמות דרך המוקד העירוני במספר 106 .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה מתוך הרשת

פעילי מחאה הניחו ״שי״ מול ביתה של עידית סילמן. סילמן : ״אני מרחמת עליהם״.

תפריט נגישות