n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / פרויקט לשכירות לטווח ארוך נחנך ברמלה

פרויקט לשכירות לטווח ארוך נחנך ברמלה

בשבועות האחרונים החלה חברת דונה- דום, חברת הבת של ענקית הנדל"ן דונה, בבנייה של שני מגדלים בעיר המיועדים לשכירות ארוכת טווח, בשכונת נאות שמעון פרס ברמלה

הדמיה רן צרפתי
הדמיה: רן צרפתי

פרויקט נוסף לשכירות ארוכת טווח נחנך בעיר רמלה.

על פי נתוני הלמ"ס שפורסמו לאחרונה, מחירי השכירות בישראל עלו בחודשים האחרונים בלמעלה מ-8 אחוזים. עלייה חדה ומשמעותית המצטרפת לגל עליות המחירים במשק.

אחד הפתרונות שעולים שוב ושוב על-ידי מומחים לעליית מחירי השכירות הוא יצירת  שוק "שכירות ארוכת הטווח", המאפשר לשוכרים יציבות במחיר לאורך זמן וודאות בנוגע לדירה.

מדובר על פתרון שעדיין לא תופס נתח משמעותי בשוק השכירות ובוודאי לא מוכר, אך תופס תאוצה בשנים האחרונות. שוק הדירות בישראל שמושכרות לטווח ארוך מונה כיום כ-10,000 דירות מתוך 800 אלף דירות בשוק החופשי.

בשבועות האחרונים החלה חברת דונה- דום, חברת הבת של ענקית הנדל"ן דונה, בבנייה של שני מגדלים בעיר המיועדים לשכירות ארוכת טווח, בשכונת נאות שמעון פרס ברמלה.

מדובר על פרויקט מגורים של 305 יח"ד לשכירות ארוכת טווח, וכולל למעלה מ-200 דירות שישווקו במסגרת תוכנית "דירה להשכיר" במחיר מפוקח ומוזל לתקופה של כ10 שנים. חידוש נוסף ומעניין בפרויקט זה, הוא קיומן של דירות 2 חדרים, המאפשרות לזוגות צעירים או יחידים לשכור דירה המתאימה לצרכים שלהם בעלות נמוכה יותר.

תמי שחר, מנכ"לית דונה-דום: "שכירות ארוכת טווח היא פתרון נהדר עבור זוגות צעירים שרוצים להתמקם בעיר ומעוניינים בדירה חדשה אך אין ביכולתם לרכוש אחת כזו. מדובר על דירות בסטנדרט הגובה ביותר.

היתרון העצום בשכירות ארוכת טווח היא הוודאות ארוכת השנים מבחינת המחיר, התחזוקה ואי הצורך בחידושי החוזה. אני מאמינה מאוד בפתרון של שכירות ארוכת טווח, הוא נותן פתרון ושקט נפשי להמון אנשים שאין באפשרותם לקנות דירה או אפילו כאלה המעדיפים לגור בשכירות. לא צריך להתנהל מול בעל בית או לפחד מחידוש החוזה כל שנה, הכל מתנהל ונמצא תחת קורת גג אחת."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

כנסיית השכל קרדיט צילום מאיר כהן פטור מתשלום

פסטיבל במזרח ה-8 בלוד יתקיים בחנוכה

תפריט נגישות