n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / רמלה: שיא של זכאות לבגרות ברמלה!

רמלה: שיא של זכאות לבגרות ברמלה!

הצלחה למערכת החינוך ברמלה על רקע עלייה דרמטית בנתוני הזכאות לבגרות. במהלך ה- 5 שנים האחרונות העיר מסכמת עלייה כללית של 12% וכעת עומדת על 79.8% בזכאות לבגרות.

זכאות לבגרות. צילום:דוברות רמלה
זכאות לבגרות. צילום:דוברות רמלה

לפי נתוני "התמונה החינוכית" שפרסם משרד החינוך השבוע עולה כי העיר רמלה ממשיכה לצעוד קדימה וזוכה להישג משמעותי עם עלייה נוספת בזכאות לבגרות ביחס לשנה החולפת וכי נתוני הזכאות עומדים על 79.8% (לא כולל חנ"מ).  בנוסף להישג זה צועדת קדימה רמלה גם במצוינות בחינוך. עלייה נרשמה גם באחוז תעודת הבגרות הכוללות 5 יחידות מתמטיקה, מ-6.2% (תש"פ) ל-8.7% (תשפ"א), ובאחוז תעודת הבגרות הכוללת 5 יחידות אנגלית, מ-33.8% (תש"פ) ל-36.7% (תשפ"א).

זו שנה נוספת בה חצתה רמלה את הממוצע הארצי באחוז הזכאים לבגרות. מנתוני התמונה החינוכית תשפ"א, שפרסם משרד החינוך עולה, כי 79.8%, מתלמידי רמלה הלומדים בעיר (ללא החינוך המיוחד) זכאים לתעודת בגרות!  יש להדגיש, כי הממוצע הארצי עומד על 76%.

בעיריית רמלה ובמינהל החינוך והנוער, ברכו על ההישגים המעידים יותר מכל על הצבת החינוך במקום הראשון של העשייה העירונית. משאבים רבים מושקעים במסגרות החינוך בעיר המעניקים מענה מקצועי וערכי הבא לידי ביטוי באופן דיפרנציאלי עם דגש  מרכזי שלא מוותרים לאף אחד ועל אף אחד!

מיכאל וידל, ראש העיר: "הנתונים האלה מרגשים אותי מאוד. כשנכנסתי לתפקידי כראש עיר ב-2017, העיר רמלה הייתה עם 68.1% זכאות לתעודות בגרות.והיום, אנחנו עומדים על 79.8%! רשמנו עלייה תלולה במשך 5 שנים ברציפות, עם גידול של כ-12 אחוז בזכאות לבגרות. מדובר בזינוק מטאורי לאור העבודה והמאמצים האדירים שהשקענו בתחום החינוך העירייה בהובלתי משקיעה תקציבי עתק ומשאבים בלתי-נדלים בכל הקשור לתחום החינוך בכלל, והמצוינות החינוכית בפרט – והתוצאות מדברות בעד עצמן. אנחנו רק בתחילת התהליך. אמשיך להזניק קדימה את החינוך ברמלה."

מנהלת אגף החינוך והנוער נעה בן יוסף ציינה, כי נתוני הזכאות לבגרות הם הכרה ועדות נוספת לקידום מצוינות במערכת החינוך העירונית. בן יוסף: "העיר מקדמת ומייצרת מעטפת חינוכית ערכית, המצעידה את תלמידי העיר להישגים גבוהים. זוהי בשורה לעיר ותלמידיה. אני מודה להנהלת העיר על התמיכה, לצוות מינהל החינוך והנוער, למנהלי בתי הספר, למפקחים, למורים, לוועד ההורים העירוני ובעיקר לתלמידי העיר שמאמינים, משקיעים ומגיעים להישגים יפים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות