n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / "נחזיר את תחושת הביטחון לתושבי רמלה"

"נחזיר את תחושת הביטחון לתושבי רמלה"

בעקבות הרצח בו נרצחו 3 תושבי שכונת ג'ואריש, פנה ראש העיר רמלה לשר לביטחון פנים אמיר אוחנה וביקש את התערבותו

ביקור השר אוחנה
ביקור ההשר אוחנה
צילום: דוברות העירייה

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, פנה השבוע לשר לביטחון פנים אמיר אוחנה,  וביקש את התערבותו במיגור האלימות בחברה הערבית. וידל שוחח עם השר אוחנה בעקבות  הרצח שארע בלוד, בו מצאו את מותם שלושה מתושבי שכונת גואריש ברמלה ובעקבות אירועי האלימות בשכונה.

ראש העיר וידל: "אני מודה לשר אוחנה שנענה לפנייתי והגיע עם צמרת המשטרה לרמלה ועמד מקרוב על פעולות המשטרה בג'ואריש. בעיית האלימות בחברה הערבית היא מכת מדינה ויש לעשות הכול כדי לעקור אותה מהשורש.  אני קורא לשר להתערב בסוגיה הכאובה, תוך חיזוק משטרת רמלה, הן בתקצוב עודף והן בכוח אדם,  איסוף כלי נשק, לרבות הקמת נקודת משטרה בשכונה, תגבור הכוחות וחיזוק תחושת הביטחון של תושבי העיר". השר אוחנה קיבל סקירה מקיפה על האירועים מנציגי המשטרה והדגיש, כי יפעל להחזרת תחושת הביטחון לתושבי רמלה.

בתוך כך, החלו לפעול בשכונת ג'ואריש כוחות שיטור רבים, ביצעו חסימות וביצעו מספר מעצרים. יצוין, כי ראש העיר החליט השבוע להשבית את בית הספר היסודי בשכונה ומספר גני ילדים ליומיים, זאת כדי לאפשר את הרגעת הרוחות בשכונה . הלימודים בבית הספר התקיימו בלמידה מרחוק כאשר פסיכולוגיים עירוניים ואנשי ראש העיר וידל: "אני מודה לשר אוחנה שנענה לפנייתי והגיע עם צמרת המשטרה לרמלה ועמד מקרוב על פעולות המשטרה בג'ואריש. בעיית האלימות בחברה הערבית היא מכת מדינה ויש לעשות הכול כדי לעקור אותה מהשורש.  אני קורא לשר להתערב בסוגיה הכאובה, תוך חיזוק משטרת רמלה, הן בתקצוב עודף והן בכוח אדם,  איסוף כלי נשק, לרבות הקמת נקודת משטרה בשכונה, תגבור הכוחות וחיזוק תחושת הביטחון של תושבי העיר".  מקצוע ליוו את התלמידים.

וידל: "אני משתתף בצערם העמוק של המשפחות.  הנחתי את גורמי הרווחה להעניק כל עזרה וסיוע למשפחות. כולי תקווה שהמשטרה תמגר את האלימות ותמצה את הדין עם מבצעיו."

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות