n
דף הבית / רחובות / רחובות עסקים מומלצים / אינסטלטור מומלץ ברחובות

אינסטלטור מומלץ ברחובות

ביוב סתום, הצפה של חניון תת קרקעי, נזילה הפוגעת בקירות הבית – תקלות אלה ואחרות מצריכות את עזרתו של אינסטלטור

אינסטלטור
צילום: "בן חיים"

אינסטלטורים רבים נענים לקריאות מצוקה של אנשים ברחבי הארץ, ומגיעים אליהם במטרה לטפל בבעיות בקלות ובמהירות. אבל יש אינסטלטורים טובים יותר ויש אינסטלטורים טובים פחות. כאשר אנו סובלים מתקלה כלשהי בביתנו, אנו רוצים למצוא אינסטלטור מומלץ ברחובות.

 

אינסטלטור ליום אחד

האינסטלטור מבצע מגוון רחב של עבודות באזור שבו הוא עובד, וכדאי להכיר את המשמעותיות שבהן.

שאיבת הצפות

הגשמים הם ברכה, אבל לא למקומות נמוכים כמו חניונים, מחסנים או מקלטים. גשמים עזים עלולים להביא אליהם הצפות ולהביא להרס משמעותי של כל מה שנמצא שם. כדי להיפטר מההצפות, מגיע האינסטלטור עם הביובית (משאית מיוחדת לשאיבת הצפות וביוב), על מנת לשאוב את כל המים שהצטברו.

איתור נזילות במצלמה מיוחדת

כאשר יש לכם נזילה בתוך הבית, הקירות רטובים, יש ריח של עובש והברזים מטפטפים ללא הפסקה, האינסטלטור יגיע אליכם כדי לאתר את הנזילה שמאחורי הקיר. אך אל דאגה, זה לא אומר שהוא יתחיל לשבור קיר שלם. האינסטלטור משתמשים במצלמה מיוחדת ומבצע גילוי נזילות במצלמה תרמית. מכשיר משוכלל זה שולח גלי אינפרא-אדום דרך הקירות ומצביע על המיקום המדויק של הנזילה.

צפה בסרטון >>> https://bit.ly/2ZvNU8c

ביוב סתום הוא לא רק מטרד הכולל מים דלוחים שיוצאים מהכיור או חודרים לחדר המדרגות, אלא גם מהווה נזק תברואתי רציני שעלול להוביל למחלות. כדי להתגבר עליו, מגיע האינסטלטור עם הביובית במטרה לשאוב את תכולת הביוב ולפטור את דיירי הבניין מהריח הבלתי נעים.

 

מיהו אינסטלטור טוב?

אז איך מוצאים אינסטלטור מומלץ ברחובות? קבלו כמה טיפים שיכולים לעזור לכם. דבר ראשון: ניסיון. המקצועיות של האינסטלטור נרכשת פעמים רבות באמצעות הניסיון שלו. אינסטלטור שתיקן פתחי ביוב, שאב הצפות ואיתר נזילות במשך כמה שנים טובות, יכול לאתר את התקלה שלכם בקלות. שנית, חפשו המלצות. לאינסטלטור טוב יש לא מעט לקוחות מרוצים שישמחו להמליץ עליו. אז לפני שאתם פונים לאינסטלטור הראשון שאת מספר הטלפון שלו אתם רואים על המגנט, ערכו קצת סקר, בדקו מסביב בפורומים וברשתות החברתיות וחפשו אינסטלטור מומלץ.

ולבסוף – דברו עם האינסטלטור בטלפון. כבר בשיחת הטלפון הראשונה שלכם עם האינסטלטור, תוכלו לבדוק אם מדובר באיש מקצוע. אינסטלטורים חובבנים, למשל, נוהגים לסגור מחיר בטלפון במהירות, בעוד אינסטלטורים מקצועיים בוחנים תחילה מה הבעיה. הם לא יקבעו מחיר – לא לפני שיגיעו לביתכם ויבחנו את התקלה מקרוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

שתי לקוחות צובעות כלים – קרדיט קרמיקסטאר

חדש ברחובות, סטודיו לצביעת קרמיקה: לשתות את הקפה של הבוקר עם ספל שאתם עיצבתם

תפריט נגישות