n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד מצמיחה פורצי דרך

לוד מצמיחה פורצי דרך

מנהלת התיכון הערבי בעיר לוד שירין חאפי נטור התמנתה לאחד התפקידים המשמעותיים במדינה בחינוך הערבי, למנהלת האגף לחינוך ערבי-ארצי במשרד החינוך

לוד מצמיחה תותחים פורצי דרך. יאיר רביבו מברך את שירין על תפקידה החדש
יאיר רביבו מברך את שירין על תפקידה החדש. צילום: עיריית לוד

שירין חאפי נטור – מנהלת התיכון הערבי למדעים והנדסה בשכונת הרכבת, התמנתה לאחד התפקידים הבכירים בשירות המדינה, כמנהלת האגף לחינוך ערבי ארצי במשרד החינוך.

שירין החלה לנהל את ביה"ס משנת 2009, אז הוא מנה כ-153 תלמידים וכיום כ-1,370 תלמידים במבנה שש שנתי (ז-י"ב). ביה"ס בניהולה הפך לסיפור הצלחה בכל קנה מידה והיא הובילה אותו להישגים מרשימים מ-9% בגרות לכ-60% וזכתה על כך לתואר של ד"ר של כבוד שהוענק לה ע"י מכון ויצמן כהוקרה על היותה מעוררת השראה ופורצת דרך, אשר הטמיעה איכות, ערכיות והישגיות בחינוך, והובילה חזון ועשייה בשילוב מנהיגות אמיצה שהציבה אותה מופת לתלמידים, לעובדי הוראה וחינוך, לצעירים ולצעירות, יהודים וערבים כאחד, וכן על מאמציה הנחושים לקדם עתיד טוב יותר לדור הבא של ישראל לטובת תלמידיה, קהילתה והחברה כמכלול.

ראש העיר לוד – עו"ד יאיר רביבו: "ברכות לחברתי לספסל הלימודים. למדתי יחד עם שירין במגמת ערבית בתיכון רמלה-לוד, ומאז אנו חברים טובים הפועלים יחד בעשייה המשותפת לקידום החינוך בעיר לוד, הסובלנות והכבוד ההדדי בין יהודים וערבים".

רביבו ציין כי "הבשורה המשמחת הזו על מינויה של שירין לאחד התפקידים המשמעותיים במדינה בחינוך הערבי, מוצאת אותי ברגשות מעורבים שכן אנו אמנם מפסידים אותה פה בעיר, אבל אני גאה במערכת העירונית המדהימה שלנו שמצמיחה תותחים פורצי דרך כמו שירין. אני שמח שבמשרדי הממשלה, עוקבים מקרוב על העיר לוד אשר דוהרת קדימה ובוחרים מתוכה מנהלים לתפקידים בכירים בשירות המדינה".

ראש העיר איחל לה שבתפקידה החדש, אשר מוסיף ללוד כבוד ויוקרה, היא תמשיך לשרת באהבה רבה את העיר לוד ולתרום להצלחתה. "אני מאחל לך המשך הצלחה, כמנהלת בכירה במשרד החינוך, המהווה דוגמה ומופת בעשייתך החינוכית והערכית. אלף מברוק!", אמר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות