n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: טקס הענקת תעודות למסיימי קורס משגיחי כשרות

לוד: טקס הענקת תעודות למסיימי קורס משגיחי כשרות

משגיחי הכשרות בלוד עם ראש העיר והרב הראשי ועם תעודות הרבנות הראשית לישראל
צילום: דוברות עיריית לוד

בטקס מרשים ומכובד, בהשתתפות רבה הראשי ללוד – הגאון הרב שמעון מאיר ביטון שליט"א, ראש העיר לוד – עו"ד יאיר רביבו ויו"ר המועצה הדתית – עמרם אבגי, הוענקו השבוע תעודות למסיימי קורס משגיחי הכשרות, זאת לאחר שנבחנו ברבנות הראשית לישראל וצלחו את הבחינות.

רב העיר – הרב שמעון מאיר ביטון שליט"א אמר במעמד, כי הוא מאחל למשגיחים החדשים שלא תצא תקלה תחת ידם. הציבור סומך על ההשגחה והאחריות שלהם גדולה, בפיקוח על רמת ההידור.

לאחרונה, עסקים נוספים בעיר לוד מצטרפים למערך הכשרות ומשפרים את רמת הכשרות בעסק. גם העסקים החדשים שנפתחים, בוחרים ברמת הכשרות הגבוהה למען תושבי העיר וחלקם עם משגיחים צמודים.

מסעדת 'הפיתה של שרוליק' לדוגמא, שנפתחה בשכונת 'שער העיר' ובקרוב תפתח מסעדת שווארמה במרכז העיר – כאשר שתיהן קיבלו את הכשרות המהודרות 'בד"ץ בית ישראל', שתחת הרבנות הראשית לוד.

במהלך החודשיים האחרונים הונפקו תעודות כשרות לשנה הנוכחית – 2022 (תשפ"ב) ובעז"ה בשבוע הבא תתפרסם רשימה עדכנית של העסקים בלוד, עפ"י רמות הכשרות השונות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות