n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / שלומי הראל: ״אני בא עם תשוקה אמיתית וניסיון משמעותי לעבוד נטו רק למען התושבים וללא שכר״

שלומי הראל: ״אני בא עם תשוקה אמיתית וניסיון משמעותי לעבוד נטו רק למען התושבים וללא שכר״

חבר מועצת העיר, שלומי הראל מציג את הרשימה למועצת העיר ומתחייב "אשתף פעולה למען תושבי העיר עם כל ראש שיבחר״

3f1e25fc-e09a-438e-9902-f24246961767

עו"ד שלומי הראל משיק את קמפיין הבחירות המחודש לקראת 27.2 במטרה להיות חבר מועצה משמעותי בכל קואליציה שתקום. שלומי הראל:"אשתף פעולה למען תושבי העיר עם כל ראש שיבחר. אני בא עם תשוקה אמיתית וניסיון משמעותי לעבוד נטו רק למען התושבים וללא שכר."

״לאחר הוחלט שיתקיימו בחירות לרשויות המקומיות לצד המלחמה,השבר והכאב התלבטתי מאוד האם לשנות את סיסמת הבחירות שלי,אבל מכיוון שאני לא איש של "טרנדים" והבטחות בחירות ללא כיסוי,החלטתי שדווקא המונח "להיות חבר" משקף את מי שאני והערך המוסף הייחודי שלי חברות אישית יציבה ואחראית שלא תלויה בדבר ושיודעת לתת מענה בכל עת ולכל פנייה" ציין הראל.

עו"ד שלומי הראל יתמודד לחברות במועצת העיר רמת גן בבחירות שיתקיימו 27.2.2024 הבחירות המוניציפליות הם ב-2 פתקים נפרדים: פתק צהוב לראשות העיר והפתק הלבן למועצת העיר. שלומי הראל לא יתמוך בשום מועמד לראשות העיר ויעבוד עם כל ראש שיבחר. שלומי הראל עומד בראש סיעת עידן חדש שהאותיות שלה הם:"ים".

הרשימה של שלומי הראל למועצת העיר:

בראש הרשימה שלומי הראל: עו"ד הראל, 50, נשוי לעדית ואב ל-4, עומד בראש משרד עוה"ד בבאי הראל ושות', העוסק בהיבטים שונים של תחום הנדל"ן ונחשב למוביל בתחום ההתחדשות העירונית. בעבר שימש כחבר ועדת ערר לענייני ארנונה של עיריית ר"ג. בטרם פנה ללימודי משפטים שימש כחוקר וכפעיל חברתי מוכר הממשיך את דרכו של אביו בעל עיטור המופת של משטרת ישראל.בנוסף עו"ד הראל מלווה תיקים של חייבים ללא שכר. משפחות שנקלעות לקשיים, מסייע רבות בקהילה ופעיל ציבור במגוון נושאים.

מספר 2 ברשימה היא שרי לוי אשת חינוך רמת גנית בולטת, מעורבת בקהילה ובעלת רזומה עשיר בתחום החינוך. שימשה כמדריכה מובילה במשרד החינוך, במסגרת תפקידיה קידמה וכתבה תוכניות פדגוגיות רבות בתחומי השפה ועידוד הקריאה בגילאים הצעירים, מניעת אלימות בגיל הרך ועוד.

מספר שלוש ברשימה הוא אבי סלומה, פעיל רמת-גני מוכר ובולט. נפגע בלידתו בשיתוק מוחין והתחנך בחינוך הרגיל. אבי מתגורר ברמת גן 32 שנים ומאז פעיל חברתי למען האנשים עם האתגרים והצרכים המיוחדים.בשנת 2007 יזם הקמת עמותה אנשי”ם-ארגון נכי שיתוק מוחין. בשנת 2014 זכה באות המתנדב ממשרד הבריאות על פעילותו בתחום מערכת הבריאות.

מספר ארבע ברשימה היא וניארה זריפוב לוי עלתה לארץ ב-1991 ממוסקבה כשהייתה בת 25 והקימה בית ברמת גן. וינארה הינה דמות רמת גנית בולטת ופעילה מאוד בעיר וידועה בכך שזכתה באליפות העולם בהתעמלות אומנותית.

"בתקופה זו, פתאום כולם נזכרים לדבר אחדות ועל אחריות, גם אלו שפילגו אותנו בדרך, גם אלו שלא עשו דבר במשך שנים במועצה ורק שימשו לתפאורה אני המועמד היחיד שהתחייב לא לקבל שכר בכל תפקיד שאכהן בו, אני לא מחפש או צריך סידור עבודה או ג'וב, לא לטוס לחו"ל על חשבון התושבים לכל שליחות כזו או אחרת.אני היחיד שלא ביקש תמיכה של מפלגה בכנסת שתממן אותי ובתמורה לפעול למענה לפני התושבים בעיר.אני כן מתחייב לעבוד עם כל ראש עיר שייבחר ולהיות בכל קואלציה שתקום״. סיכם הראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות