n
דף הבית / רמת גן / עיריית רמת גן זכתה במקום הראשון במדד הדיגילוקאלי – מדד השירותים הדיגיטליים ברשויות המקומיות של DELOITTE

עיריית רמת גן זכתה במקום הראשון במדד הדיגילוקאלי – מדד השירותים הדיגיטליים ברשויות המקומיות של DELOITTE

תוך 4 שנים עיריית רמת גן מבצעת קפיצה מהמקום ה-24 במדד הקודם שפורסם ב2018 וממצבת עצמה במקום הראשון!

קרדיט: pixabay
קרדיט: pixabay

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן: "את המהפך בשירות האנושי עשינו מיד ויודע זאת כל תושב – העירייה רגישה, נגישה, קשובה וזמינה לו 7/24 ,מהעובד הכי צעיר ועד ראש העיר. המהפך בשירות הדיגיטלי מהמקום ה-24 הלא מכובד לעיר מובילה וגדולה, היישר למקום ה-1 והמחייב הצריך השקעה רבה בתשתיות, בשינוי תפישה, בציוד ועוד. הבטחנו ב-2018 שר"ג תחזור להוביל, קבלנו את אמון התושבים לכך, עובדים מאז קשה ומסביב לשעון ולאט לאט מבשילים הפירות והמטרות מושגות.

מגיע לתושבי רמת גן לקבל את השירות הדיגיטאלי הטוב בישראל. רמת גן חרטה על דגלה את החדשנות והדיגיטליות והשקענו בנושא משאבים רבים בשנים האחרונות. אני שמח וגאה על ההישג המשמעותי, ועוד יותר שמח שזו היא איכות השירות שתושבי רמת גן מקבלים. נמשיך לפתח ולהשקיע בתחום של השירות הדיגיטלי ולא ננוח על זרי הדפנה.

על ההישג המרשים הזה מגיע יישר כח גדול לרבים, אך בראשם למשנה לראש העיר, עדנה וידל מחזיקת תיק מערכות המידע ומחשוב, ולקובי נח מנהל אגף מערכות המידע ומחשוב בעירייה."

עיריית רמת גן דורגה במקום הראשון במדד הדיגילוקאלי, שפותח על ידי חברת Deloitte, פירמת הייעוץ וראיית החשבון מהמובילות בעולם בשיתוף עם המרכז הבינתחומי הרצליה.המדד בודק את היצע השירותים הדיגיטליים לתושבים ולבתי העסקים בכ-255 הרשויות המקומיות בישראל.

המדד סוקר 38 קריטריונים שונים בתחום השירות הדיגיטלי, בתחומים הבאים: שירות לתושב, שירות לעסק, נגישות ושירותי תכנון והנדסה. עפ"י המדד, לראשונה מאז פרסומו, זו הפעם הראשונה שרשות עומדת בכלל הסטנדרטים המחמירים כפי שהפירמה הגדירה.

העיר רמת גן חרטה על דגלה את השירות לתושב ומאז פרסום המדד הקודם בשנת 2018 ,בו הגיעה למקום ה-24 ,עברה תהליך טרנספורמציה ופיתוח דרמטי שאין דומה לו תוך הטמעת פתרונות דיגיטליים וטכנולוגים ועל פי המדד המחמיר, ניצבת במקום הראשון והמחייב.

השינויים מאפשרים לתושב לקבל ולפגוש את הרשות בצורה מקוונת כמעט בכל תחום אפשרי – מהגשת בקשה להיתר בצורה מקוונת, ביצוע פעולות במגוון שירותי הרשות, שיגור טפסים דיגיטליים, תשלומים, ועד לזימון תורים ורישום למסגרות החינוך העירוניות. בנוסף הוכנסו טכנולוגיות בהיבט אבטחת המידע וההמשכיות העסקית, תקשורת ופריסת סיבים, מערכות ניטור ובקרה ופרויקטים ייחודיים, כל זאת בתוך 4 שנים בלבד ובעשירית התקציב מערים בעלות מדד סוציואקונומי דומה.

מדד דיגילוקאלי של חברת DELOITTE – המדד פותח בשנת 2017 ומסייע למספר רב של רשויות מקומיות בישראל לשפר את השירות הדיגיטלי לתושב ולעסק באופן משמעותי. במסגרת המדד נאספו נתונים רבים על הרשויות המקומיות בישראל, והוא מתבסס בעיקרו על בחינת השירותים הדיגיטליים המוצעים באתרי האינטרנט, וכן ברשתות החברתיות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אופנוע קטנוע צילום אור ירוק

שכונת נווה יהושע: ״נהג האופנוע הפקיר את הבן שלי על הכביש״

תפריט נגישות