n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / מרגש: כך אותרה טבעת נישואין של מורה, שאבדה בערוגת הגינה

מרגש: כך אותרה טבעת נישואין של מורה, שאבדה בערוגת הגינה

המורה מאי מרמת גן שתלה שתילים ביחד עם תלמידיה בערוגת הגינה הבית ספרית וכעבור זמן קצר הבחינה כי טבעת הנישואין שלה אבדה. היא פנתה למומחה בעל גלאי מתכות והאבדה נמצאה. המומחה גן ארז: "היא היתה ממש שפופה ועצובה... שמחתי להשיב לידיה את האבדה״.

WhatsApp Image 2023-12-28 at 13.48.38

ביום חמישי בבוקר קיבל גן ארז שיחת טלפון נרגשת. "איבדתי את טבעת הנישואין שלי", סיפרה מאי, מורה למוזיקה מבית ספר נבון ברמת גן. "תוכל בבקשה לעזור לי?".

ארז, המנהל והבעלים של חברת "גן ארז – גלאי מתכות" הוא מומחה בעל שם עולמי עם מעל 40 שנות ניסיון ומשווק גלאי "מיינלאב" בישראל, שאל את מאי עוד מספר שאלות וכעבור חצי שעה התייצב בבית הספר.

"היא איבדה את טבעת הנישואין בעת ששתלה שתילים בערוגת בית הספר יחד עם התלמידים", מספר ארז ל"גל גפן רמת גן". "הגעתי למקום וראיתי עד כמה היא ממש שפופה ועצובה".

ארז שהגיע עם מכשור מתקדם וגלאי מתכות חדיש החל לסרוק את הגינה. "המורה והתלמידים לא הפסיקו לעודד אותי במילים ושירים כדי שהטבעת תמצא", משחזר ארז. "ובאמת בתוך מספר דקות הצלחתי למצוא את הטבעת ומאי התמלאה בשמחה ואושר. קשה לתאר במילים רגע כזה. יש לטבעת הזו ערך רגשי ואני שמח מאוד שהאבדה הושבה לבעליה. התרגשתי להשיב לידיה את האבדה".

איך היא הגיעה אליך?

"מסתבר שהיא הגיעה אליי לאחר חיפוש במרשתת ואני שמח שיכולנו לעזור לה״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות