n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / כרמל שאמה הכהן : ״כרגע אני בשיא העשייה וזה מה שיעמוד למבחן הציבור בבחירות״

כרמל שאמה הכהן : ״כרגע אני בשיא העשייה וזה מה שיעמוד למבחן הציבור בבחירות״

מתכנן את הקדנציה הבאה, מעיד על עצמו שהוא לא פוליטקאי קונבציונאלי, ורעב לעשייה.כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן בראיון חגיגי

כרמל שאמה הכהן
כרמל שאמה הכהן

בעוד חצי שנה יערכו הבחירות לראשות העיר, גם הפעם יתמודד כרמל שאמה הכהן ראש העיר הנוכחי על הבכורה, כשהפעם הוא מביא איתו נסיון של קדנציה ראשונה ו״רעב בלתי גובר לעשיה״ לדבריו.

״אני אמשיך לעבוד באותו קצב באהבה מסירות ואמונה ועם רגליים על הקרקע, ולקחת את כל מה שאלוהים ההורים והמורים במשך כל החיים שלי לטובת התושבים. בקדנציה הזו קיבלנו אין ספור פרסים ועלינו במדדים השונים ואת זה אני מבטיח לשמור״ הוא אומר בראיון חג ל״גל גפן רמת גן״ ומוסיף ״ אני מודע לעובדה שאני לא ראש העיר הפוליטיקאי הסטנדרטי ואני פועל בדרך שלי, אני כל יום בלילה מחכה לבוקר על מנת לחזור לעבודה, כשזה לא יהיה אעדכן את הציבור, כרגע אני בשיא וזה מה שיעמוד למבחן הציבור בבחירות״.הוא מסכם.

ובכל זאת, בוא ניגע במצב העיר.

בשמחה. אבל לפני זה חשוב לציין שיש עוד הרבה דברים שלא הספקנו, לכן, יש עוד קדנציה. יש שכונות חדשות שקמות וזה אתגר עירוני גדול, הקמנו מערכת חדשנית לאיסוף אשפה ,משולש הבורסה הוא פרוייקט ענק שהתחלנו להניע וכמו שאתה יודע לא דבר הוא אינסטנט. יש לנו רצון למגן את כל גני הילדים בעיר ואנחנו בתהליך כזה, מדובר בהזנחה של שנים, וכמובן שיש את כל בעיות התחבורה שקל להזניח אותם, אנחנו נכנסו מתחת לאלונקה על מנת לטפל בזה, אבל זה לוקח לא מעט זמן.חשוב לציין שבשנים האחרונות העיר הפכה להיות ידידותית לקהילה הגאה, שיפרנו את התחברוה הציבורית , הישיבות המועצה וישיבות תכנון ובנה הפכו להיות שקופות וזה בעיני הישג מדהים״.

דיברת על התשתיות. תושבי רחוב הירדן זועקים לעזרה.

״יש בציר הירדן המון בעיות וחלקם בתחום האחריות שלנו. עם כניסתי לתפקיד גילינו שכל צנרת הביוב התפרקה ולא היה מנוס מלחדש את כל התשתיות אלה, זה תהליך שעולה המון כסף והמון זמן, ניסינו לעשות את העבודות בלילה על מנת שזה לא יפגע בציבור, אבל בעוד שלושה חודשים רחוב הירדן יהיה רחוב להתקנא בו מכל הבחינות,מעבר לזה, הפקקים בירדן הם לא דבר חדש, אבל מה שעשה החמרה דרמטית זה העבודות של נת״ע על הקו הסגול,  לנו בעיריה אין סמכות לעשות שום דבר  ואנחנו צריכים אישור לכל דבר מחברת נת״ע, הם הבטיחו שאחרי החג יחזירו את הנתיבים ואז אולי תהיה הקלה משמעותית. נכון לעכשיו יש בצומת הזו שוטרים בשכר מדי בוקר על מנת לנסות ולעזור שם ואני מאמין שזה יגמר בקרוב״.

יש לא מעט טענות שאתה ממהר להעלות כל דבר ברשת ולפעמים זה פחות טוב

״כשנבחרתי החלטתי לקצץ בתקציבי הפרסום אבל שמרתי על הפרסום בעיתונים המודפסים כדי שנוכל להגיע לקהל המבוגר יותר שקורא עיתונים. מצד שני אני יכול לומר לך שאנשים מעל גיל 90 הרבה פעמים מתכתבים איתי בהודעות לנייד ואם אני מפלח את גילאי האוכלוסיה שמגיבה בפייסבוק החתך הוא רחב ביותר כך שאנחנו באמת מגיעים לכולם. הרעיון להעלות לרשת נוסע משקיפות ומהרצון להגיע לכולם ובשני הפרמטרים,אנחנו מצליחים״.

ומילה לסיום,

״אני מאחל לכולם חג שמח,אחדות ושלום״

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. תודה לראש העיר שלנו חג שמח לך המשך לדאוג ולפעול למען ותיקי העיר רמת גן מודה בכל לב

  2. ניצל את הציבור הדתי כדי להבחר ואז דרס את הציביון היהודי של העיר, דחף מצעדי גייז ואוטובוסים מחללי שבת. בושה של ראש עיר בזבזן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות