דף הבית / אוכל / רשת קפה גרג מציעה

רשת קפה גרג מציעה

תפריט ייחודי, פלייסמנט עם משחקים וציורים לצביעה וחדר משחקייה מעוצב לקטנטנים לקיץ 2017
המנות מוצעות במחיר נוח ואטרקטיבי מנות ילדים ב- 29 ₪ בלבד!
וארוחת תינוקות ב- 10 ₪ בלבד!
רשת קפה גרג, מציעה תפריט ייחודי ומעוצב לילדים לחופשת קיץ 2017. הקונספט: "גרג קידס- מסביב לעולם", בהמשך לרעיון העולמות שקיים בפינות הילדים בסניפים, כל מנה קיבלה ממלכה או מדינה, בשילוב של קריצה ושעשוע.
תפריט הילדים מציע מגוון ארוחות ילדים כשרות בניהן: ארוחות חלביות, ארוחה איטלקית ועוד. התפריט המעוצב יציג את מנות הילדים עם תמונה להמחשה של כל מנה. הארוחות כוללות מנה עיקרית, תוספות, שתייה ויוגורט תות לקינוח.
ארוחות הילדים, מוצעות במחיר נוח אטרקטיבי ואחיד – 29 ₪ בלבד!
עוד מציעה הרשת לראשונה, ארוחת התינוקות המוצעת כוללת: מחית אפונה, אורז ועגבנייה קצוצה. הארוחה מורכבת מירק מבושל, ירק טרי ופחמימה. יש להורים את הבחירה לתת לצד המנה גם קוטג' כחלבון למרות, שגם במחית האפונה קיים חלבון (5%), העיקרון הוא שהבחירה של ההורה מה תתאים לתינוק שלו. המחיר 10 ₪ בלבד!
לדברי יאיר מלכה, מבעלי קפה גרג: "כרשת קפה מהגדולות בארץ, אנו שמחים להעניק לילדים תפריט ייחודי שהותאם במיוחד עם מנות שילדים אוהבים ובטעמים האהובים עליהם. התפריט שעוצב במיוחד עבורם עם תמונות להמחשה, הינו ססגוני ועשיר ומיועד עבורם בלבד. "
בנוסף, יקבל כל ילד, פלייסמנט עם משחקים וציורים לצביעה ולגדולים יותר, מקום לכתיבת סיפור אישי, וחדרי משחקייה משוכללים להנאתם של הילדים. וזאת כדי להנעים את זמנם עד להגעת המנה".
עוד מציעה, הרשת בחלק מסניפיה, משחקייה עשירה ומיוחדת המיועדת לפעוטות ולילדים בגילאי 8-0 . בתוך בית הקפה וסמוך לה פינות ישיבה נוחות להורים אשר יכולים להישאר בקשר עין עם הפעוטות והילדים
המשחקייה כוללת: משחקי דמיון, משחקי יצירה, משחקיה רכה לפעוטות ופינת רביצה עם פופים לישיבה אינטימית משותפת של הורים עם ילדיהם, כמו כן, ארגז קוביות מגוון צעצועים
ואביזרים המותאמים למגוון גילאים. הריהוט שנבחר והעיצוב מותאמים לילדים בגווני תכלת- אפרפר רכים ומחבקים, ובאלמנטים גרפיים של מסעות בעולם אשר מתכתבים עם המיתוג הכללי של הרשת וגם אהובים על ילדים.
(צילום: אלעד גטמן, דן פרץ)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pexels

אכילה רגשית וכיצד ניתן למתן את התופעה?

תפריט נגישות