X

נחתם הסכם קיבוצי בחברה לפיתוח תיאטרון, מוסיקה, אמנות ומחול חולון

ראש העיר חולון מר שי קינן, מ.מ מנכ"ל החברה לפיתוח תיאטרון, מוסיקה אמנות ומחול חולון גב' אודליה פרידמן ונציגי ועד עובדי החברה חתמו על הסכם קיבוצי.

נחתם הסכם קיבוצי בחברה לפיתוח תיאטרון, מוסיקה, אמנות ומחול חולון
צילום: עיריית חולון

ראש עיריית חולון מר שי קינן: "אני מברך את ההנהלה והעובדים על הסכם ששומר ומקדם את זכויותיהם של העובדות והעובדים, אשר יאפשר לנו להמשיך ולהרחיב את העשייה התרבותית המגוונת בחולון. אני סומך על הנהלת המדיטק ועל העובדות והעובדים שיפעלו בצורה מיטבית, כדי שחולון תמשיך להיות בית חם שמחבר את התרבות הישראלית עם הקהילה המקומית – מקום שמטפח יצירה תרבותית, ומאפשר לכולנו ליהנות ממנה."

ראש העיר חולון שי קינן, המכהן גם כיו"ר הדירקטוריון של החברה לפיתוח תיאטרון, מוסיקה אמנות ומחול חולון, מ.מ מנכ"ל החברה גב' אודליה פרידמן ונציגי ועד העובדים חתמו היום (רביעי) על הסכם קיבוצי. ההסכם נחתם לאחר מו"מ שנמשך כשנתיים והוא מהווה המשך להסכם קודם משנת 2019. ההסכם יהיה בתוקף עד סוף 2028 והוא מעגן, בין היתר, את זכויות העובדים ושכרם ומחזק  את היציבות התעסוקתית בארגון. תהליך המו"מ לווה ואושר ע"י הממונה על השכר באוצר.

בחברה לפיתוח תיאטרון, מוסיקה, אמנות ומחול חולון מועסקים כ- 400 עובדים ועובדות במוסדות השונים של החברה –המדיטק (שבו מאוגדים תיאטרון הילדים, מוזיאון העיצוב, הספריות העירוניות, מוזיאון הקריקטורות והקומיקס, המרכז לאומנות דיגיטלית), מוזיאון הילדים ותיאטרון חולון.

​​​​​​​אודליה פרידמן ממלאת מקום מנכ"ל החברה לפיתוח תיאטרון, מוסיקה, אמנות ומחול חולון:  "ההסכם שנחתם היום מבליט את ההערכה שאנו רוחשים לעובדים וההכרה בחשיבות עבודתם. ההסכם מהווה הישג אדיר עבור כל עובדי החברה והוא מבטא את מחויבותנו לרווחתם ולשיפור תנאי ההעסקתם. אני רוצה להודות לראש העיר מר שי קינן על שיתוף הפעולה הפורה, שהביא אותנו לרגע חשוב זה. המנהיגות שלו הייתה קריטית במאמצים שלנו לדאוג לעובדים ולהבטיח את עתידם.  החברה תמשיך לשמור על מעמדה בחזית התרבות, ולהוות בית חם לקהילה ולכל האמנים".

איילה בן נח, חברת וועד העובדים ועובדת במוזיאון הילדים: "אנחנו מברכים על חתימת ההסכם שמסיים למעלה משנתיים של מו"מ. לאחר שש שנים ללא עדכון שכר, שהורגשו ביוקר המחיה בישראל, תוספת אלו נדרשות. אנו מודים להנהלת החברה העירונית, לממלאת מקום מנכ"ל החברה לפיתוח תיאטרון, מוסיקה, אמנות ומחול בחולון ולראש העיר על הסיום המוצלח של המו"מ, לאנשי מטה מרכז בכוח לעובדים על הליווי הצמוד. והכי חשוב- לעובדים ולעובדות התרבות בעיר בכל המוסדות שעמדו מאחורינו בכל התהליך".

 

ראומה שלזינגר, ראש מטה מרכז בכוח לעובדים: "אנו גאים בסולידריות שגילו העובדים לאורך הדרך. מדובר בקבוצה הטרוגנית של עובדים , במוסדות שונים ובתנאי העסקה שונים. בזכות נחישותם הבטחנו כי כל העובדות והעובדים, במשכורת שעתית וחודשית ייהנו מפירות ההסכם. יש בחולון מוסדות תרבות ייחודיים, בארץ וחלקם גם בעולם. אנו משוכנעים כי ההסכם החדש יחזק מוסדות אלה".

עיריית חולון הסכם קיבוצי

art