X

בן שנה וחצי ננעל ברכב באזור

אזור: תינוק ננעל בשגגה ברכב, מתנדב ידידים חילץ אותו בשלום • בידידים קוראים להורים לאמץ " כלל מפתח"

בן שנה וחצי ננעל ברכב באזור
צילום: ידידים, סיוע בדרכים

הבוקר (חמישי) בשעה 9:59, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן שנה וחצי שננעל ברכב בשגגה לעיני אמו, ברחוב ויצמן באזור.

רון בונן - סג"מ סניף חולון בת ים, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ רון את התינוק בשלום ובזריזות, מבלי לגרום נזק לרכב. 

רון מספר: "קיבלתי שיחת טלפון ממוטי עמר, מנהל הסניף, שעדכן אותי שיש תינוק שננעל ברכב בסמוך למקום מגוריי. יצאתי במהירות למקום והגעתי בתוך דקותיים.

הוצאתי את ערכת הפתיחה הייעודית שברשותי וללא קושי חילצתי את התינוק, היישר לידי זרועות אמו. משיחה עם האם, מתברר שהרכב נתקע וכשיצאה לרגע מהרכב הופעלה נעילה אוטומטית. אמו של התינוק הודתה לי רבות ושמחה על מהירות ההגעה והחילוץ המקצועי."

יהודה בורודיאנסקי - אחמ"ש מוקד מרכז, מוסיף: "עם קבלת הקריאה במוקד, חייגתי מיד לאם על מנת להרגיעה ולקחת פרטים נוספים, כשבמקביל עדכנתי אותה שמתנדב בדרכו למקום. בתוך זמן קצר הגיע רון וחילץ את התינוק בשלום. הבהרתי לאם המודאגת את כלל שמירת המפתחות תמיד אצלנו גם ביציאה של רגע קט מהרכב."

מידידים נמסר: "אנו שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית"

ידידים חילוץ אזור חולון

art