X

מרכז המבקרים של מקווה ישראל פתח שעריו לאירוע קיץ מורשת

בשבוע האחרון של החופש הגדול, הפך מרכז המבקרים של מקווה ישראל לבמה מרכזית לחגיגת המורשת הישראלית

מרכז המבקרים של מקווה ישראל פתח שעריו לאירוע קיץ מורשת
צילום: מוריה כהן

במסגרת אירועי "קיץ מורשת", בשיתוף משרד המורשת, המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל ובית הספר החקלאי מקווה ישראל, זכו למעלה מ-1000 הורים, ילדים ובני נוער בחוויה בלתי נשכחת ולטעימה מחיי החלוצים שבנו את הארץ.

האירוע, בהשתתפות שר המורשת עמיחי אליהו, כלל מגוון פעילויות מרתקות: סיורים מודרכים באתר ההיסטורי, סדנאות נפחות וקליעת סלים, מפגש עם סופר סת"ם וסיורים על טרקטור.

את הערב חתמו הופעות חיות של עילי בוטנר ורועי בר נתן, שהלהיבו למעלה מ-500 איש.

מוריה כהן.צילום: מוריה כהן
​​​​​​​

שרית גולדשטיין, מנכ"לית מקווה ישראל: "מקווה ישראל הוא לא רק מוסד חינוכי מפואר, אלא גם אתר מורשת המציע למבקרים בו חוויה ייחודית המשלבת היסטוריה, חקלאות, טבע וכיף לכלל הקהלים. אני מודה למשרד המורשת ולמועצה לשימור אתרי מורשת בישראל על הפעילות המקורית והמהנה וכן לכל מי שהגיע להינות מהחוויה הייחודית והמעשירה שיש למקווה ישראל להציע לכלל הציבור״.

עמרי שלמון, מנכ"ל המועצה לשימור אתרים: "לא בכדי קבעה המועצה לשימור אתרים את מקום מושבה במקווה ישראל, ויחד עם הנהלת ביה"ס החקלאי פעלה לשימור הגרעין ההיסטורי שלו. מקווה ישראל הינו סמל לציונות ולפיתוח החקלאות, ההתיישבות והביטחון בארץ ישראל ועוגן ראשוני ומרכזי בדרך להקמת המדינה. יחד עם משרד המורשת וביה"ס החקלאי מקווה ישראל שמחנו על ההזדמנות לארגן את האירוע – שאין מתאים ממקווה ישראל לארח אותו".

מוריה כהן.צילום: מוריה כהן

מקווה ישראל חולון קיץ מורשת

art