X

הותר לפרסום שם הנרצחת בחולון

שניים נרצחו הבוקר בפיגוע בחולון, המחבל הפלסטיני, נוטרל ובהמשך מת מפצעיו בבית החולים. ראש העיר שי קינן, הגיע לבקר את הפצועים בבית החולים וולפסון

הותר לפרסום שם הנרצחת בחולון
צילום: מתוך פייסבוק

רינה דניב בת 66 תושבת חולון, היא הנרצחת בפיגוע שהתרחש הבוקר בפארק היובל בשכונת בן גוריון בעיר. בעלה שמעון, מאושפז במצב קשה.

לפני שרצח את רינה, הוא פצע בדקירה בכתף את יעקב לברטוב בן ה-26 שטייל עם כלבו בפארק.

לברטוב סיפר ממיטתו בבית החולים וולפסון: "טיילתי עם הכלב בחורשת היובל בחולון, ראיתי את הבנאדם מגיע משטח פתוח עם פרצוף כועס. התעלמתי ואז הוא התקרב אלי, פתאום רץ לכיווני תפס אותי ודקר אותי בכתף. הצלחתי להשתחרר מהאחיזה והתקשרתי למוקד 100. רצתי לחניון אגד ושם עזרו לי בטיפול".

ד"ר ענת אנגל, מנכ״לית המרכז הרפואי וולפסון וראש עיריית חולון, שי קינן ביקרו את פצועי הפיגוע בחולון.

במהלך הביקור, השניים סיירו באגפי המיון והכירורגיה בבית החולים, וראש העיר שי קינן הודה לצוותים הרפואיים והמקצועיים על מסירותם ומקצועיותם.

ראש עיריית חולון, שי קינן: "הגעתי לבית החולים וולפסון כדי לפגוש את הפצועים ולחזק את הצוותים הרפואיים והמקצועיים שעושים עבודת קודש בטיפול ובהצלת חיים. חולון עברה הבוקר פיגוע טרור קשה שגבה את חייהם של שני אזרחים ובשעה זו פועלים צוותי העירייה כדי לסייע למשפחות הנפגעים ולהעניק להם כל שנדרש. תודה ענקית בשם כל תושבות ותושבי חולון לצוותי הרפואה, הרווחה והביטחון על מסירותם ומקצועיותם, במתן המענים לנפגעים ולבני המשפחות ובהשבת הביטחון".

דוברות וולפסוןד"ר ענת אנגל וראש עיריית חולון שי קינןצילום: דוברות וולפסון

מתחקור ראשוני של המשטרה, עלה כי המחבל בשנות ה-20 לחייו דקר מספר אזרחים לפני ניטרולו בזירות שונות בסמוך כאמור, עם ניטרול המחבל כוחות משטרה ומד"א זיהו 4 אזרחים שנפצעו כתוצאה מדקירות המחבל, הוענק טיפול רפואי בשטח לנפגעים ובהמשך נמסר כי שניים מהנפגעים נרצחו ושני האחרים במצב בינוני וקשה. 

במהלך האירוע עלה חשד למפגע נוסף שנמצא בזירה, כוחות משטרה ביחד עם היחידה האווירית של משטרת ישראל החלו בסריקות נרחבות ושללו את החשד למחבל נוסף.

מהמשטרה נמסר: השוטרים ממשיכים בפעולות אבטחה מוגברות בגזרת מחוז ת"א, על מנת להקנות תחושת ביטחון לתושבי המחוז.

פיגוע חולון רינה דניב

art