X

בת שנתיים ננעלה ברכב בחניון קרית הספורט חולון

פעוטה ננעלה בשגגה ברכב בחניון קרית הספורט מול בית העלמין, וחולצה בשלום ע"י מתנדבי ידידים

בת שנתיים ננעלה ברכב בחניון קרית הספורט חולון
צילום: ידידים, סיוע בדרכים


הערב (שני) בשעה 18:04, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שנתיים שננעלה ברכב בשגגה לעיני אביה, ברחוב הקוממיות בחניון קרית הספורט אל מול בית העלמין בחולון.

שלמה זקס, מוקדן ידידים שענה לשיחת החירום, לקח פרטים והזעיק מתנדבים לסייע. ליאור לוי - אחראי מתנדבים סניף חולון, אפרת קצב - סג"מ מוקד מרכז, יחד עם שרון קמחג'י, מתנדב הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוטה בשלום ובזריזות, מבלי לגרום נזק לרכב. 

​​​​​​​

ליאור מספר: "מדובר בפעוטה שאביה הניח אותה במושב הבטיחות, ובחוסר שימת לב מפתחות הרכב נשארו במושב והופעלה נעילה מרכזית. מכיוון שהטלפון של האב היה ברכב הנעול, עובר אורח שנכח בסיטואציה והכיר את הארגון, מיד חייג למוקד ידידים לדווח על הקריאה. הגענו תוך זמן קצר ובזריזות  חילצנו את הפעוטה. הסובבים אשר נכחו במקום מחאו כפיים כשנפתחו דלתות הרכב, ואף הודו לנו על מהירות החילוץ ושיבחו את פעילות הארגון."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית
 

ידידים חולון חילוץ

art