X

לוחמי האש שהצילו חיים הוזמנו אל לשכת ראש עיריית חולון

אם ושני ילדיה חולצו משריפת דירה בחולון. ראש עיריית חולון, שי קינן, אירח את לוחמי האש בלשכתו והביע הערכה עמוקה לפעולתם המהירה והמקצועית.

לוחמי האש שהצילו חיים הוזמנו אל לשכת ראש עיריית חולון
צילום: דוברות כבאות והצלה

שריפה שפרצה בתחילת החודש בדירת מגורים ברחוב גאולים בחולון הסתיימה ללא נפגעים בנפש הודות לפעולה מהירה של כוחות הכיבוי. האירוע, שנגרם עקב כשל חשמלי, התרחש בבניין בן ארבע קומות כאשר אם ושני ילדיה נלכדו בדירה בקומה העליונה.

צוותי כיבוי שהוזנקו למקום בעקבות דיווחים למוקד 102 של מחוז דן, פעלו במהירות לחילוץ הלכודים. האם וילדיה פונו במצב קל לבית החולים וולפסון. לאחר סריקות יסודיות ואיתור מקור השריפה, הוכרזה השתלטות על האש תחת פיקודו של מפקד התחנה, טפסר משנה שאול רחמים.

דוברות והסברה תחנה איזורית חולוןהשריפה בדירה בחולוןצילום: דוברות והסברה תחנה איזורית חולון

חקירה ראשונית שערך רס"ר ניסים אבוחצירה, חוקר דליקות, קבעה כי השריפה נגרמה כתוצאה מכשל חשמלי. בעקבות האירוע, מדגישים שירותי הכבאות וההצלה את החשיבות הקריטית של התקנת גלאי עשן בבתים כאמצעי התרעה מציל חיים.

ראש עיריית חולון, שי קינן, אירח את לוחמי האש בלשכתו בנוכחות מפקד מחוז דן טפסר רונן מכטייב ומפקד תחנת חולון טפסר משנה שאול רחמים, והביע הערכה עמוקה לפעולתם המהירה והמקצועית.

בתגובה לאירוע, הנחה קינן להקצות תקציב מיוחד להתקנת גלאי עשן בבתי אזרחים ותיקים כצעד מניעה חיוני.

שי קינן, ראש העירייה: ״אני מודה לצוותי הכיבוי על המסירות והמקצועיות שהפגנתם במהלך כיבוי השריפה. אומץ ליבכם והנחישות שלכם הם מקור השראה לכולנו. היכולת שלכם לפעול בתנאים קשים ומסוכנים, תוך דבקות במשימה, ראויה להערצה.

בשם כל תושבי חולון, אני מודה לכם על תחושת הביטחון שאתם מעניקים לנו יום יום. אתם הגיבורים האמיתיים שלנו."

עיריית חולון / כבאות והצלהשי קינן בפגישתו עם לוחמי האשצילום: עיריית חולון / כבאות והצלה
​​​​​​​

כבאות והצלה חולון שריפה

art