X

ניידת השירות של חברת החשמל מגיעה לחולון

חברת החשמל מגיעה עם עמדת השירות הניידת " נקודת אור" לחולון לתת שירות לתושבי העיר

ניידת השירות של חברת החשמל מגיעה לחולון
צילום: דוברות חברת החשמל

ביום שלישי ,30.7.24,  תגיע עמדת השירות הניידת של חברת החשמל , "נקודת אור",  לעיריית חולון, לובי העירייה, ויצמן 58 , חולון,  בין השעות 18:30-16:00, על מנת לתת שירות לתושבי העיר הנדרשים לשירות פרונטלי, ומפגש עם נציג פנים אל פנים.

בניידת השירות, שהוזמנה לטובת תושבי חולון על ידי ובשיתוף העירייה,  יינתנו שירותים מגוונים הכוללים בדיקת זכאות להנחה בחשמל, החלפת בעלות, בירור חשבון חשמל הצטרפות להוראת קבע, הפקת שוברי תשלום, תשלום בכרטיס אשראי, רכישת קודי מת"מ, רישום לשירותים דיגיטליים, וכן סיוע בהנגשת שירותים דיגיטליים.
בנוסף, בעלי חוב יוכלו לקבל הסדרי תשלום ותנאי תשלום נוחים יותר .

מדובר בעמדת שירות ניידת, היכולה להגיע לכל מקום בארץ, בהתאם לצורך ולספק ללקוחות שירות אישי, פנים אל פנים, באותם מקומות בהם אין מרכזי שירות פעילים של חברת החשמל.

בשנה האחרונה פתחה חברת החשמל בפריסה ארצית 16 מרכזי שירות נוספים המצטרפים ל 12 מרכזי שירות קיימים, מקריית שמונה בצפון ועד אילת בדרום, על מנת להקל על לקוחות המעדיפים שירות פרונטלי.

שי קינן ראש העירייה: "ברצוני לברך על שיתוף הפעולה המוצלח של עיריית חולון עם חברת חשמל, הנגשת השירות הפרונטלי ומיקומו בלובי בניין העירייה מסייעת לתושבי העיר ומצטרפת לתהליך שיפור השירות שאני מוביל, במסגרת זו תוצבנה בלובי הבניין עמדת השירות הניידת "נקודת אור" של חברת חשמל ועמדות שירות בתחומים נוספים".
 

מאיר שפיגלר, מנכ"ל חברת החשמל: "עמדת השירות הניידת , 'נקודת אור' , היא חלק ממדיניות השירות שאני מוביל ונועדה לקרב את חברת החשמל לתושבים על מנת לספק להם את מלוא השירותים. במסגרת זאת נפתחו גם סניפים חדשים שמאפשרים למי שאינם מכירים ו/או נגישים לאמצעי התקשורת הדיגיטליים, להיפגש ישירות עם נציג שרות ולקבל מענה מקצועי, אמין ואנושי לצרכיהם. אני מברך על שיתוף הפעולה עם עיריית חולון. השרות לתושבי המדינה, ניצב בחברה בעדיפות ראשונה וכל האמצעים הנדרשים לשם כך, מושקעים בו."

נקודת אור חברת החשמל חולון

art