X

אירועי החופש הגדול 2024 בראשון לציון

מסיבות גן, הקרנות סרטים, קמפינג קהילתי, מסיבות אוזניות, הרצאות, סדנאות, מופעים ושלל פעילויות לכל הקהלים והגילים: עיריית ראשון לציון נערכת לחופשת יולי-אוגוסט

אירועי החופש הגדול 2024 בראשון לציון
קיץ ישראלי בראשון לציון צילום: דוברות ראשון לציון

עיריית ראשון לציון נערכת גם השנה לחופשת יולי-אוגוסט עם שלל פעילויות ואירועים לאורך כל הקיץ אשר מותאמים לכל הגילים ולכל הקהלים – רובם ללא כל תשלום או בתשלום סמלי.  

אז מה מחכה לתושבות ותושבים? מסיבות גן בגינות הציבוריות, הקרנות סרטים בשכונות ברחבי העיר, מסיבות אוזניות מוארות, קמפינג משפחות קהילתי – זו השנה השנייה, פעילויות היער הקסום בגן המושבה, הפנינגים מיוחדים, ביניהם גם הפנינג לעולים לכיתה א', קבלות שבת קהילתיות, ועוד.

דוברות ראשון לציון.צילום: דוברות ראשון לציון

להורים יוצעו שלל הרצאות, סדנאות ופעילויות משותפות מעשירות עם הילדים. בני ובנות הנוער יוכלו ליהנות מפעילויות מותאמות במהלך החופשה, ביניהן: המתחם הנע – ZAZA עם אוכל ומוזיקה; ראפינתי – מופעי ראפ בסקייטפארק בכל יום שלישי; מתחם ספורט מיוחד לנוער בספורטכיף עם תחרויות ספורט, כדורגל וכדורסל; סדנאות בישול; ערבי נושא במרכזי הנוער; הפנינג אומנויות רחוב; מופעים מיוחדים; ערבי סרט ועוד. 

דוברות ראשון לציון.צילום: דוברות ראשון לציון

כמו כן, גם השנה יוצאת עיריית ראשון לציון במיזם "מגרשים מוארים" ותאיר במהלך חופשת הקיץ 17 מגרשי ספורט ו-19 גינות ציבוריות עד לשעה 3:00 לפנות בוקר, כדי לאפשר לבנות ובני הנוער להיפגש במקומות מרוכזים בימי החופש הגדול ובכך לצמצם את ההפרעה לתושבי השכונות. 

דוברות ראשון לציון.צילום: דוברות ראשון לציון

בנוסף, במהלך חודשי הקיץ יוכלו בני 18+ ליהנות משיעורי פילאטיס ויוגה ללא כל עלות; לקהל הבוגר והגיל השלישי מחכות מגוון הרצאות; הקרנות סרטים; ריקודי עם; מופעים; כנסים; ביקורים בתערוכות ועוד.

דוברות ראשון לציון.צילום: דוברות ראשון לציון

במוזיאונים יחכו מופעים והצגות לכל המשפחה, לצד סדנאות למבוגרים; הציבור הדתי יוכל ליהנות מהצגות, מופעים, ערב מיוחד לזוגות לכבוד ט"ו באב ועוד; לקהילה הגאה מוצע טיול למקורות הירקון והפנינג סוף הקיץ; ולנשים – מפגשי קהילת עסקים ושכירות מדי יום שני, הרצאות, קורסים ופעילויות ספורט מגוונות לאורך כל השבוע. 

ראש העירייה, רז קינסטליך: "כמו בכל שנה, גם השנה התגייסנו כדי להקל על העומס הכלכלי ולאפשר לתושבות ולתושבים ליהנות ולבלות במהלך כל חופשת הקיץ – במיוחד בתקופה מורכבת זו שבה פסקי זמן של בילויים משפחתיים דרושים לכולנו כמו אוויר לנשימה. 

"אני מזמין את כולם להצטרף אלינו לשלל הפעילויות ברחבי העיר שמתאימות לכל הגילים ולכל הקהלים, ושרובן ללא כל תשלום או בתשלום סמלי בלבד". 

לחוברת האירועים המלאה לחצו כאן: https://user-1723486.cld.bz/rlz-israeli-summer-2024 

דוברות ראשון לציוןמסיבת קצף לילדיםצילום: דוברות ראשון לציון

החופש הגדול ראשון לציון קיץ

art