X

ראש העיר שי קינן, נפגש עם השרה להגנת הסביבה עידית סילמן

ראש עיריית חולון שי קינן והשרה להגנת הסביבה עידית סילמן סיכמו על שורת צעדים לשיפור איכות הסביבה בחולון למען תושבי העיר בהווה ובעתיד

קינן וסילמן בפגישתם בעיריית חולון- צילום באדיבות לשכת השרה להגנת הסביבה
קינן וסילמן בפגישתם בעיריית חולון- צילום באדיבות לשכת השרה להגנת הסביבה

ראש עיריית חולון שי קינן אירח בלשכתו את השרה להגנת הסביבה עידית סילמן לפגישת עבודה. בפגישה השתתפו גם אנשי המקצוע מהמשרד להגנת הסביבה: המנכ"ל גיא סמט, מנהל מחוז תל-אביב יורם הורביץ ומתכננת המחוז טל ואגו, וכן גורמי המקצוע הרלוונטיים מטעם עיריית חולון.

בביקור הוצגו הנושאים והאתגרים הסביבתיים, שעומדים בפני חולון, בהם: פיתוח אתרי טבע עירוני נוספים, העמקת החינוך הסביבתי, התמודדות עם מטרדי רעש וההיערכות לשינוי האקלים. 

בין היתר, סוכם על הקמת תחנה לניטור רעש ממטוסים ונדונו פעולות אכיפה לצמצום רעש מכלי רכב, בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל ועם אגף רעש במשרד להגנת הסביבה. כמו כן, נבחנו תהליכים נוספים לקידום חולון כעיר מקיימת, ששומרת על ערכי הסביבה ובכך מעניקה איכות חיים לתושביה בהווה ובעתיד.

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן: "העיר חולון, בהנהגתו של ראש העירייה שי קינן, הופכת לעיר שאיכות החיים של התושבים בה תהיה טובה יותר. המודעות וההבנה שלו בנושאי הגנת הסביבה והמשאבים שהעירייה מקצה לטובת איכות החיים של התושבים, הופכים את עיריית חולון לשותפה טבעית לפרויקטים של המשרד להגנת הסביבה".

ראש עיריית חולון שי קינן: "עיריית חולון נמצאת בחזית המאמץ להחלת בנייה ירוקה ואיכותית ואני שמח שהשרה מכירה בכך. אין ספק כי נושא איכות הסביבה משפיע באופן משמעותי וישיר על איכות החיים של התושבים, ובכוונתי לפעול בכל דרך על מנת להבטיח סביבה בריאה ובת קיימה למען תושבי חולון כיום ובדורות הבאים".

עמוד הבית ראשי חדשות חולון חולון המשרד להגנת הסביבה שי קינן עידית סילמן

art