X

קטגוריות הקאשבק הכי מבוקשות בכרטיסי אשראי

כרטיסי אשראי מסוג Cashback מתאימים מאוד לצרכנים המעוניינים למקסם את החיסכון שלהם ברכישות יומיומיות. חלק מהכרטיסים אלה מציעים תגמולים בצורת החזר כספי על קטגוריות ספציפיות, ועל פי כך ניתן לבחור כרטיס אשראי שמתאים להרגלי ההוצאות שלכם.

  • י"ח אייר התשפ"ד
קרדיט: FREEPIK
קרדיט: FREEPIK
הכנו לכם סקירה מקיפה של הקטגוריות הכי מבוקשות בכרטיסי אשראי cashback – בקרב צרכנים בארץ ובכל רחבי העולם:

מצרכים

למה זה פופולרי: ההוצאה הממוצעת על מצרכים משמעותית ועקבית עבור רוב משקי הבית. החזר כספי על רכישות בסופר יכול להוביל לחסכון משמעותי לאורך זמן, מה שהופך את הקטגוריה הזו לאחת המבוקשות ביותר. אידיאלי עבור: משפחות ויחידים המוציאים סכום ניכר על מצרכים מדי חודש. כרטיסים המציעים שיעורי החזר כספי גבוהים על מצרכים יכולים להפחית באופן משמעותי את חשבון הקניות הכולל.

דלק

למה זה פופולרי: מחירי הדלק משתנים לעתים קרובות, כך שהחזר כספי על רכישות דלק מספק דרך לקזז את עלות הבעלות על רכב והנהיגה. אידיאלי עבור: אנשים שנוהגים הרבה מוציאים הרבה על דלק.

אוכל ומסעדות

למה זה פופולרי: ארוחה בחוץ היא הוצאה נפוצה עבור אנשים רבים, בין אם זה מטעמי נוחות, מפגשים חברתיים או אירועים מיוחדים. החזר כספי על ארוחות יכול להצטבר במהירות, במיוחד עבור אלה שמרבים לאכול בחוץ. אידיאלי עבור: משפחות, אנשי עסקים וחובבי אוכל ומפגשים חברתיים במסעדות.

חופשות

למה זה פופולרי: הוצאות על טיסות וחופשות יכולות להיות משמעותיות, והחזר כספי על רכישות הקשורות לתיירות יכול להפוך לספק הוזלה ניכרת. קטגוריה זו כוללת לרוב מגוון רחב של שירותי נסיעות. אידיאלי עבור: אנשים שטסים הרבה לחופשות ונוסעים עסקיים יכולים ליהנות מחסכון משמעותי בהוצאות הנסיעה שלהם.

קניות באינטרנט

למה זה פופולרי: עם עליית המסחר האלקטרוני, קניות מקוונות הפכו לאמצעי רכישה עיקרי עבור צרכנים רבים. החזר כספי על רכישות מקוונות עוזר לקזז עלויות משלוח ועמלות אחרות. אידיאלי עבור: קונים שמבצעים רכישות תכופות בפלטפורמות מסחר אלקטרוני.

בידור

למה זה פופולרי: הוצאות בידור, כולל שירותי סטרימינג, כרטיסים לסרטים וכניסה לאירועים, הן הוצאות קבועות עבור רבים. Cashback בקטגוריה זו יכול לעזור להפחית את העלות של פעילויות פנאי. אידיאלי עבור: יחידים ומשפחות המוציאים באופן קבוע על פעילויות בידור ופנאי.

רהיטים ומוצרים לבית

למה זה פופולרי: חנויות בתחום זה מציעות מגוון רחב של מוצרים, החל מריהוט ועד כלי בית. קאשבק על רכישות בחנויות אלו יכול להוביל לחיסכון משמעותי במגוון סחורות. אידיאלי עבור: קונים שרוכשים לעתים קרובות פריטים עבור הבית, המטבח, הסלון וכו'.

מי אמר שחייבים להתפשר?

הכרת קטגוריות ההחזר המבוקשות ביותר יכולה לעזור לכם לבחור כרטיס אשראי קאשבק שמתאים להרגלי ההוצאות שלכם. לצד זאת, מומלץ לבחור כרטיס שלא מגביל לקטגוריות מסוימות, אלא מחזיר לכם כסף על כל ההוצאות ללא שום הגבלה. ** פרסום ממומן
צרכנות פרסום ממומן

art