n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: ביקור מרגש של אור בלשכת ראש העיר

ראשון לציון: ביקור מרגש של אור בלשכת ראש העיר

אור קהירי המתמודדת עם שיתוק מוחין השתלבה בשוק העבודה לאחר שראש העיר עזר לה באופן אישי. השבוע היא הגיעה ללשכתו להגיד תודה

אור קהירי עם ראש העיר
אור קהירי עם ראש העיר

אור קהירי (23) מראשון לציון המתמודדת עם שיתוק מוחין הגיעה השבוע ללשכתו של ראש העיר, רז קינסטליך, על מנת להודות לו באופן אישי על שילובה בשוק העבודה.

סיפורה המרגש של קהירי תואר כאן לפני שבעה חודשים כאשר לאחר תקופה ארוכה בה חיפשה מקום עבודה שיכיל את המגבלה שלה ללא הצלחה, היא קיבלה את הבשורה משמחת מראש העיר. יד הגורל חשפה את סיפורה לפעיל החברתי רובי אניס המקדם זכויות של בעלי מוגבלויות בעיר שהחליט לעשות כל שביכולתו על מנת לסייע לה.

הוא הגיע אתה לפגישה בלשכתו של סגן ראש העיר, אבי חיים, שהתרגש עמוקות ולאחר שעירב בסוגיה את ראש העיר, רז קינסטליך, הוא דאג למציאת משרה מתאימה עבור אור במקיף ה' בעיר.

עם סיום שנת הלימודים הגיעה אור ללשכתו של קינסטליך ומסרה לו מכתב תודה בו כתבה: "כמה מילים טובות לא יותר, לא יכולתי לעצור את עצמי או לוותר. בלי לומר לך תודה מלב כן ואמיתי ולהביע בפניך את מלוא הערכתי. רז היקר, תודה על שאפשרת לי לעשות שינוי ולתת לי להיות כמו כולם ולממש את הרצון שלי לקחת חלק בחברה. גאה להיות תושבת ראשון לציון".

מנהלת מקיף ה' אתי וינקלר מסרה ל"גל גפן": "אור התחילה לעבוד בתיכון בדצמבר האחרון לאחר שרובי אניס הפעיל החברתי יצר איתי קשר ושאל אם אסכים לקבלה. שמחתי לפגוש בחורה חייכנית ומקסימה עם הרבה מוטיבציה לעבוד ולהיות מועילה לחברה. לא היה לי ספק והסכמתי מיד לקבל אותה. לאור המגבלה הפיזית של אור תפקידה מתמקד בהדפסות ובעבודה מול מחשב. המטפלת שלה נמצאת איתה בכל שעות היום ומסייעת לה במידת הצורך. אור אהובה על כולם והשתלבה בביה"ס בצורה מדהימה, היא מאוד רוצה להתפתח מבחינה מקצועית ואני משוכנעת שהיא תצליח בכך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

סמים בדיקת מעבדה פלילית צילום דוברות משטרת ישראל (1)

סוכריות ספוגות בסמים נתפסו בחולון

תפריט נגישות