n
דף הבית / מומלצים / סדנאות ומתנות במרכז המבקרים של סינדיאנת הגליל

סדנאות ומתנות במרכז המבקרים של סינדיאנת הגליל

עמותת "סינדיאנת הגליל" פועלת באזור הגליל מזה כשלושים שנים, תוך שיתוף פעולה הדוק בין נשים ערביות ויהודיות. יחד, מייצרות נשות העמותה מוצרים גליליים משובחים (וטעימים), אותם ניתן לרכוש כמתנות ואף כמארזים אטרקטיביים המכילים כמה וכמה מוצרים יחדיו ומתאימים לפרטיים ולחברות וארגונים (כמתנות לעובדים, למשל) גם יחד.

DSC9501
צילום: שני בריל

העמותה מפעילה גם מרכז מבקרים בצפון, הממוקם בכפר כנא שבגליל התחתון ומציע כמה וכמה נקודות עניין מרתקות שונות, כמו גם חנות מקומית של מוצריה המקוריים של העמותה, ומגוון סדנאות מרתקות ששווה בהחלט להכיר.

 

מתנות ומארזים עם ערך מוסף משמעותי

מיד נפרט בנוגע לסוגי המוצרים, סדנאות ומארזי מתנה בהם מתמחה עמותת סינדיאנת הגליל ואותם ניתן למצוא גם בחנות העמותה שבמרכז המבקרים, אך לפני כן כדאי להכיר את הערך המוסף המשמעותי ביותר העומד מאחורי פעילות העמותה ומוצריה, אותו ערך לו אתם תורמים ישירות כאשר אתם קונים את אחד ממוצרי העמותה או משתתפים באחת משלל סדנאות בצפון המועברות במרכז המבקרים.

כל רווחי העמותה מוחזרים כאמור לטובת הקהילה ולקידום המטרות החשובות ששמה לה העמותה בראש סדר העדיפויות: דו קיום, העצמת נשים, חתירה לשוויון וצדק לכל וקירוב האוכלוסיות השונות – זו היהודית וזו הערבית, המתגוררות כמובן בשכנות בגליל. עשורים של עבודה משותפת מוצלחת מוכיחים כי העמותה פועלת בצורה יעילה ומקדמת בהצלחה את הערכים אליה היא שואפת. גם הלקוחות מהווים כמובן חלק מזה.

 

מוצרי העמותה ומבחר מארזי מתנה שונים

אחד ממוצרי הדגל של נשות העמותה הוא שמן זית גלילי משובח ונושא פרסים, אותו מכינות הנשים כאמור בשיתוף פעולה הדוק ביניהן. מלבד לכמה סוגים שונים של שמן זית מעולה, מציעה העמותה גם מבחר מוצרים גליליים משובחים המיוצרים כולם באזור הצפון והגליל. למשל – תערובת זעתר מקומית, דבש גלילי, סירופ ודבש חרובים, ממרח שקדים טבעוני, סבונים טבעיים עבודת יד ועוד.

הן באתר של העמותה והן בחנות, הממוקמת כאמור במרכז המבקרים בצפון, ניתן למצוא את המגוון הרחב של המארזים השונים, וכך לבחור את המתאים ביותר לצרכים הספציפיים שלנו. מארז שכזה מהווה מתנה נפלאה אשר תתקבל בברכה ובשמחה על ידי כל אחת ואחד (לא הייתם שמחים לקבל מארז של המוצרים המעולים הללו?)

 

חנות העמותה ומגוון סדנאות בצפון במסגרת מרכז המבקרים

אותו מרכז מבקרים בצפון של העמותה כולל כאמור חנות בה ניתן למצוא את כל מוצרי העמותה, כמו גם מערך רחב של סדנאות בצפון – סדנאות מסוגים שונים המתאימות לטווח רחב של קבוצות (כמו גם משפחות, קבוצות חברים וכיוצ"ב). בין שלל הסדנאות הללו ניתן למצוא סדנת בישול בצפון (בה תלמדו להכין מאכלים גליליים אותנטיים ומעולים!), סדנת בישול ואפייה, סדנת זעתר, סדנאות קליעה (מסנסנים), סדנת חקלאות עירונית והידרופונית במסגרתה אף תכינו עציץ הידרופוני קטן משלכם ועוד…

סדנאות אלו, כמו מוצרי העמותה וכלל הפעילות שלה, מהווים דרך נפלאה לתמוך במטרות החשובות של העצמת נשים, תמיכה בדו קיום וקירוב חשוב כל כך בין אוכלוסיות. דרך מצוינת גם לסגור את העניין של מתנות לחג לעובדים או לחברים, ואף ללמוד כיצד להכין בעצמכם אוכל ערבי וגלילי מעולה…

 

מומלץ בחום!

IMG_7355-(2)
צילום: שני בריל

 

IMG_6781-(1)-(2)
צילום: שני בריל
  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: רוי שוקולד

מתנות ליום הולדת מפנק

תפריט נגישות