n
דף הבית / מומלצים / מהו רמקול קולונה וכיצד לבחור מיקרופון אלחוטי? – טיפים לרכישה נבונה של ציוד הגברה

מהו רמקול קולונה וכיצד לבחור מיקרופון אלחוטי? – טיפים לרכישה נבונה של ציוד הגברה

בחירה מושכלת ורכישה נבונה של ציוד הגברה מסוגים שונים רלבנטית כיום עבור טווח רחב של אנשים, הן לצרכים פרטיים והן לצרכים עסקיים ומקצועיים. עולם ציוד ההגברה של ימינו מפותח ועשיר בקטגוריות ומוצרים שונים אשר יכולים להתאים בדיוק לצרכים ולשימושים שלכם. מה כדאי לדעת ולקחת בחשבון כאשר מחפשים ורוכשים ציוד הגברה ואילו פריטים מיוחדים שווה להכיר? להלן כמה טיפים ונקודות חשובות בנוגע לרכישת ציוד הגברה שכדאי לכל אחד לקחת בחשבון –

band-performing-studio
freepik

היכן לחפש וכיצד להחליט אילו פריטים הם הרלבנטיים עבורנו ביותר?

שתי שאלות אלו כרוכות יחד אחת בשנייה מכיוון שהמקום הנכון לחפש ולקנות בו ציוד הגברה הוא גם זה שיכול לסייע לנו להבין מהן האפשרויות הרלבנטיות עבורנו בתחום, ואילו דגמים יתאימו לנו ביותר. מומלץ לקנות ציוד הגברה מחנות או אתר המתמחים בתחום, ולא מחנות או אתר כלליים יותר אלו או אחרים. זאת מכיוון שאתר המתמחה בציוד הגברה יחזיק לרוב מגוון רחב של מוצרים ואפשרויות וגם יציע את הדגמים האיכותיים והמקצועיים ביותר. בנוסף, אנשי מקצוע מטעם חנות/אתר שכאלו יוכלו לייעץ לכם בצורה האובייקטיבית והטובה ביותר. אם אתם מתעניינים בפריט כלשהו מתחום זה אך אינכם בטוחים מהו בדיוק האביזר הנכון ביותר עבור הצרכים שלכם, צרו קשר עם אתר דוגמת "טרטל" המתמחה בציוד הגברה, וקבלו ייעוץ מקצועי ומענה מפורט לכל שאלה.

בחירה מבין אפשרויות עיקריות של מיקרופונים אלחוטיים

אחד הפריטים הנפוצים והמרכזיים ביותר בעולם ציוד ההגברה הוא מיקרופון אלחוטי . עוד לפני שאתם בכלל יוצרים קשר עם החנות/אתר לצורך בחירת מיקרופון, כדאי להכיר את הסוגים העיקריים הנמכרים בקטגוריה זו: מיקרופון אלחוטי ידני,  מהסוג שנראה כמו מיקרופון "רגיל" רק ללא כבל המתחבר אליו, מיקרופון אלחוטי מדונה אשר מגיע עם תופסן המאפשר לחבר אותו לראש (ממש כמו מדונה בהופעה…) וליהנות מידיים חופשיות לחלוטין, ומיקרופון אלחוטי דש – מיקרופון זעיר אשר מתחבר באמצעות תופסן קטן לדש החולצה או לאזור אחר בבגד.

האפשרות הראשונה מתאימה יותר לסיטואציות בהן רוצים להעביר את המיקרופון בין אנשים (למשל – מסיבת קריוקי או דיון בו משתתפים כמה אנשים), וניתן ואף רצוי לקנות סט עם כמה מיקרופונים אלחוטיים ידניים שונים. מיקרופון אלחוטי מדונה מתאים במיוחד למורים ומדריכות של שיעורי ספורט ויוגה, מדריכי טיולים וקבוצות, מעבירי הפעלות וכיוצ"ב.

במידה ואתם מתלבטים בנוגע לבחירה בסוג המיקרופון האלחוטי הנכון ביותר עבורכם, מומלץ כאמור ליצור קשר ולהתייעץ עם אנשי המקצוע המתמחים בתחום…

רמקול קולונה כפתרון הגברה מעולה לאירועים ולמקומות בינוניים וקטנים

מושג מעולם ציוד ההגברה שכדאי להכיר הוא "רמקול קולונה".  מדובר למעשה במערך של רמקולים שונים, המהווה פתרון מקצועי מצוין, יעיל ואיכותי עבור הגברה במקומות בינוניים וקטנים, אירועים חגיגיים וכיוצ"ב. רמקול קולונה הוא מערך הגברה המכונה באנגלית "Line Array", וכולל למעשה מספר רמקולים ודרייברים אשר משורשרים אחד אל השני בטור, ומסודרים בצורה אשר יוצרת סאונד חזק ואיכותי ביותר ביחס לגודל וכמות הרמקולים. הסידור המיוחד מבטיח כי הסאונד הבוקע מכל אחד מהרמקולים בונה ומחזק את הסאונד מהרמקולים הסמוכים אליו, וכך מתקבל שמע בעוצמה גבוהה וברמת איכות גבוהה ביותר. מערך מסוג זה ניתן לפירוק והרכבה פשוטה, וכך לניוד ושינוע בקלות לכל מקום בו מעוניינים ליצור סאונד עוצמתי ואיכותי של ממש.

קיימים סוגים שונים של מערכי רמקול קולונה, החל מקטנים וביתיים המתאימים לחלחל קטן ועד לאלו שניתן למצוא בהופעות עם קהל עצום. באמצעות ייעוץ מקצועי פרטני תוכלו למצוא ולהתאים מערך רמקול קולונה אשר יתאים בצורה מדויקת ויעילה לצרכים הספציפיים שלכם.

 

*תוכן ממומן

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

השכרת למבורגיני בדובאי

תפריט נגישות