n
דף הבית / מומלצים / למה חשוב לבחור במתקין חלונות מורשה?

למה חשוב לבחור במתקין חלונות מורשה?

כאשר בונים בית או אם אתם משפצים את הבית או הדירה שלכם, אחד הפריטים החשובים שעליהם צריך להתעכב הוא החלונות שאתם בוחרים. חלון הוא לא רק פתח המכניס הביתה אור ואוויר, לחלונות יש תפקיד נוסף, ליצור את החיבור המושלם בין הבית לעולם. ההנאה של לגור בתוך מבנה אבל לחוש את החוץ קרוב ויפה, עם יכולת בידוד אקוסטי גבוהה כדי שרעשי החוץ לא יפריעו לכם ביום ובלילה. לחלון יש כוח בהבאת החוץ פנימה תוך כדי שמירה על סינון רעשים ושמירה על הטמפרטורה.

קליל מתקינים (1)
קרדיט תמונה: צלם: אוהד רומנו

חלונות אלומיניום הם המוצר הנכון ביותר לאקלים הישראלי ויש להם יתרונות פרקטיים רבים: הם קלי משקל, עמידים בכל תנאי מזג האוויר, מאפשרים בחירה בין מגוון סגנונות, עיצובים וצבעים, מאפשרים כניסת אור ונוחים לשימוש. לאלומיניום יש תכונות ההופכות אותו לחומר הטוב ביותר והעמיד ביותר לחלונות בשל היותו חזק אך בעל משקל נמוך ביחס לברזל, עמיד לאורך שנים ואינו מחליד. כמו כן הוא מאפשר מגוון רחב של צורות וצבעים, החל מגוונים חלקים, המשך במראה גימור מגורען למתן טקסטורה. חלונות נפתחים ונסגרים לעיתים קרובות בכל בית, ולכן חשוב שאיכות מסגרות האלומיניום, הפרופילים והאביזרים תהיה גבוהה ותאפשר פתיחה קלה ונוחה ללא מאמץ לאורך שנים. מגוון העיצובים הקיים היום לחברת קליל בפרופילים של אלומיניום מאפשר לבחור את סגנון עיצוב החלון הנכון שיתאימו למראה העיצובי של הבית ויתאימו למסגרת התקציב. למשל חלון בפרופיל בלגי הולם בצורה מושלמת את הסגנון הכפרי והחם הנפוץ במיוחד במטבח הישראלי, סגנון באוהאוס אשר מאפשר גמישות עיצובית מקסימלית והתאמה לסגנונות עיצוב רבים, או סגנון העיצוב Bold בעל פרופיל אלומיניום עם נוכחות חזקה, חלון אלומיניום עם פרופילים צרים ודקים המעניקים מראה מינימליסטי הוא סגנון חדשני המאפשר זרימה והכנסת החוץ פנימה.  . למי שרוצה ליצור את החיבור המושלם בין הבית לעולם לקליל מבחר מערכות, עיצובים, סגנונות ופרופילים בטווח מחירים רחב.

התקנה נכונה

התקנת חלונות היא שלב מתקדם בבנייה או בשיפוץ, אך אחד החשובים שבהם. בבואכם לבחור מתקין חלונות חשוב לעשות זאת נכון, שכן כוחו של חלון הוא בהיותו מותקן נכון, באופן מדויק, כך שתהיה אטימה מרבית לרעשים ושמירה על הטמפרטורה הפנימית בחלל.

כשמחפשים איש מקצוע להתקנת חלונות חשוב לבחור באדם בעל הכישורים המתאימים לסוג זה של עבודה. בחירה בקבלן מורשה של קליל מבטיחה איש מקצוע מוסמך ועמידה בביקורת איכות של חברת קליל כמו גם אחריות מורחבת על תפקוד מערכות קליל. רק מתקין מורשה מוסמך לחתום על תעודה המעניקה 7 שנות אחריות, כולל ביקורת לאחר ההתקנה.

עמידות בתנאי מזג האוויר

חלונות איכותיים נמדדים במידת העמידה שלהם בתנאי מזג האוויר. אם חלון מצליח למנוע חדירת רוח, נוזלים, קור או חום ואם החיבורים שלו, חומרי האיטום והברגים אינם מושפעים מהזמן והאקלים – דעו שבחרתם טוב. חלונות אינם מוחלפים לעיתים קרובות, וחלון איכותי אמור להחזיק מעמד שנים רבות במצב טוב, לכן חשוב לבחור חברה איכותית ומתקין מקצועי.

מדוע כה חשוב לבחור במתקין מורשה?

  1. לא כל קבלן אלומיניום או מתקין יודע לעבוד נכון עם פרופילים מאלומיניום, לכן זה כה חשוב לבחור באנשי מקצוע מורשים היודעים לעבוד עם מוצרים אלה באופן נכון ועם הכלים הנכונים, למשל, המתקינים של קליל הם מתקינים מורשים שעוברים הסמכה והכשרה על הסדרות ומשתמשים בכלי עבודה מקצועיים ואיכות התקנה ללא פשרות בסטנדרט של קליל – לכן מומלץ וחשוב לבחור מתקין חלונות מורשה.
  2. חשוב לוודא שאתם מקבלים אחריות מלאה על ההתקנה, שכן אם יתגלו ליקויים עם הזמן, חשוב שתהיה אחריות. רק המתקינים המורשים של קליל יכולים לתת אחריות משולבת על כלל מרכיבי המערכת השיתוף עם קליל.
  3. חשוב לבחור בחברה מוכרת ומקצועית בתחום החלונות, כמו חברת קליל הוותיקה המתמחה בתחום כבר 70שנה ובעל ניסיון רב. כך תוכלו להיות בטוחים שהמערכות עברו את מבחן הזמן, החומרים, הפרופילים והאביזרים איכותיים, נבדקו למצבי קיצון ועומדים בתקנים. מעל הכול חברת קליל היא היחידה בעלת תוכנית הסמכה והכשרה למתקיני חלונות, זאת כדי לוודא כי איכות ההתקנה והמקצועיות הם ראשונים במעלה ומקנים לכל לקוחות החברה מוצר איכותי ושקט נפשי.

 

  1. הקפידו לנסח הסכם עבודה עם הקבלן המתקין, לוודא שתכולת העבודה והמפרט ברור ומצוין בהצעת המחיר את סוג המערכות החלונות והדלתות, הסדרות, האביזרים ויצרן המערכות או הפרופילים (לא שווה ערך או דומה) . וודאו שהעבודה תהיה תוך עמידה בזמנים ולשביעות רצונכם. כשמזמינים מתקין מורשה של קליל, תוכלו להיות בטוחים באיכות ההתקנה ומקוריות מרכיבי המערכות.
  2. חתמו עם קבלן או מתקין החלונות המורשה של קליל על הסכם עבודת אלומיניום המבטיח את מקוריות רכיבי המערכות ואביזרים ואיכות ההתקנה ותקבלו אחריות מורחבת ומשולבת של קליל על מרכיבי המערכות והמתקין על איכות העבודה.

קבלו ייעוץ אישי ממומחי החלונות של קליל, בקרו באולמות התצוגה של קליל ובנתניה במתחם סוהו ובחיפה מתחם רידיזיין.

 

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

השכרת למבורגיני בדובאי

תפריט נגישות