n
דף הבית / מומלצים / העולם שייך לצעירים, האומנם?

העולם שייך לצעירים, האומנם?

אנחנו חיים בעידן הסלפי והרשתות החברתיות, לכן גברים ונשים כאחד מעוניינים להילחם בנזקי הגיל והזמן ולשמור על מראה צעיר ורענן, למרות תהליך הזדקנות העור. חשוב לזכור כי תוחלת החיים בישראל ממשיכה לעלות אך אין עדיין פתרון שיכול לעצור את תהליך הזדקנות עור הפנים, לכן רבים פונים לטיפולי האסתטיקה המאפשרים לשמור על מראה צעיר וטבעי, ובשלב מסוים אין אפשרות להסתפק רק בטיפולי הזרקת בוטוקס וחומרי מילוי, והפתרון המומלץ הוא לעבור הליך כירורגי של מתיחת פנים.

cosmetology-doctor-patien
קרדיט תמונה: FREEPIK

טיפולי אסתטיקה לעיכוב סימני ההזדקנות בעור הפנים

כולנו מכירים את הביטוי "העולם שייך לצעירים", ואכן החל משנות ה-60 של המאה הקודמת חל שינוי בחברה ורבים החלו לבחור במנהיגים צעירים יותר ולהעדיף לקבל שירות ממומחים צעירים. כך לדוגמה, האמריקאים בחרו את הנשיא הצעיר ביותר באותו זמן הלא הוא ג'ון קנדי, אך ללא ספק השינויים הטכנולוגיים והפופולריות של צילומי הסלפי הביאו לביקוש הרב לטיפולי אסתטיקה, וכך החלה ההתמכרות לטיפולים השונים שמטרתם לעכב את סימני הזדקנות העור ולהשיג מראה מטופח, צעיר ורענן יותר.

בתחום הטיפולים האסתטיים יש לא מעט שיטות וטכניקות לשימור מראה העור, לעיכוב תהליכי הזדקנות עור הפנים והגוף, ולהשגת מראה צעיר יותר. בין הטיפולים הנפוצים ניתן למצוא את השיטות הבאות:

הזרקת בוטוקס וחומרי מילוי – טיפול ההזרקה הפכו לנפוצים מאוד בקרב נשים וגברים בארץ וברחבי העולם. הבוטוקס נועד להחליק קמטי הבעה וקמטים המצויים בחלק העליון של הפנים, בעוד חומצה היאלורונית וחומרי מילוי אחרים מתאימים להשבת נפח, להחלקת קמטים וקמטוטים ולשיפור כללי של מראה העור והפנים.

הרמת עפעפיים – טיפול אסתטי נפוץ המאפשר להעלים את אחד הסממנים הבולטים של הזדקנות העור והגיל. בהתאם לצורך משלבים בניתוח להרמת העפעפיים טיפול להרמת גבות כדי להשיג תוצאה אסתטית מרשימה מאוד, וניתן לעבוד ניתוח עפעפיים תחתונים כדי להעלים את השקיות השחורות ולמנוע את המראה העייף.

ניתוח מתיחת פנים – ההליך הכירורגי למתיחת פנים עבר לא מעט שינויים במהלך הזמן, וכיום יש טכניקות חדשניות ומתקדמות המבטיחות החלמה קצרה ומהירה יותר, תוצאות מרשימות הנשמרות לאורך זמן ומראה צעיר יותר, תוך שמירה על הבעות הפנים. ניתן לעבור ניתוח פנים מלא או מיני מתיחת פנים (מיני ליפט). ההליך לניתוח מיני ליפט מתאים למטופלות ולמטופלים בגילאים הצעירים יותר.

מתיחת פנים בחוטים –  טיפול אסתטי המתאים בעיקר לנשים הסובלות מנפילת עור קלה בקו הלסת ובקו הצוואר, הטיפול מבוסס על חוטים ייעודיים שתפקידם למשוך את רקמות העור התת עוריות, וניתן לשלב טיפול הזרקה של חומרי מילוי על מנת להשיג מראה צעיר, רענן וזוהר.

דרכים נוספות לשמירה על מראה עור הפנים והגוף

נכון, יש מגון טיפולים אסתטיים המאפשרים לנו לעכב את תהליכי הזדקנות עור הפנים והגוף, וליהנות ממראה צעיר יותר. יחד עם זאת, גם הטיפולים האסתטיים אינם יכולים לעצור את התהליך הטבעי של הזדקנות העור. על כן, כדאי לסגל את עקרונות אורח החיים הבריא ולהימנע מסטרס בחיים.

נשים וגברים המקפידים על תזונה נכונה ובריאה, פעילות גופנית בצורה מסודרת וקבועה, שתיית הרבה מים, מריחת קרם הגנה על העור הרגיש לפני כל יציאה מהבית (גם בחורף) והפחתת מתח נפשי בחיים – יכולים ליהנות מעור בריא וממראה צעיר ורענן יותר.

טיפולי אסתטיקה – לא רק למבוגרים

עולם טיפולי האסתטיקה ממשיך להתפתח בקצב מואץ, וכיום יש טיפולים חדשניים ואיכותיים המתאימים גם לצעירים ולא רק למבוגרים. כדי ליהנות ממראה צעיר אפשר לשקול מתיחת פנים מלאה או מיני או כל טיפול אסתטי אחר, אך הצלחת הטיפול והתוצאה הסופית מושפעות גם מהניסיון של הרופא המומחה, לכן אין להקל ראש בבחירת כירורג פלסטי.

*הערה: המידע בכתבה הינו כללי בלבד ואינו מהווה חלופה לייעוץ רפואי.

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

השכרת למבורגיני בדובאי

תפריט נגישות