n
דף הבית / מומלצים / המעלות המשמעותיות של אוהל אירועים

המעלות המשמעותיות של אוהל אירועים

אוהל אירועים, בעינינו הוא בסיס לאירוע מקסים שעוד ידברו עליו רבות. ההתלבטות בין אולם לאוהל אירועים היא מובנת וטבעית למי שעדיין לא נתקל ברעיון היצירתי והמדהים הזה, ולכן אנחנו כאן כדי להסביר על ההבדלים בין אוהל לאירוע לבין אולם, ועל השיטות להתמודד עם מזג אויר קיצוני באוהל, כדי לעזור לכם להעמיד אירוע מיוחד כמו בתכניות שלכם.

DCIM101MEDIADJI_0045.JPG
קרדיט bambuk-events.co.il

למה לשכור אוהל אירועים ולא אולם?

יש הבדלים גדולים ובולטים בין אוהל לאולם אירועים.

אולם, קבוע, מוגדר מראש, לא תמיד נגיש לחסרי רכבים, יקר, מוגבל בגודלו ובגמישות של המבנה שלו. כך שאם רוצים לייצר אירוע בקונספט חדש, הוא מגביל את יכולת החדשנות והיצירתיות של היוזמים, ומונע את האפשרות לרוץ עם הרעיון עד הסוף הטוב. אולם מוגבל בכמות המשתתפים, כל אולם ויכולת הקיבול שלו. אם תרצו להזמין יותר, תאלצו לחפש אולם אחר הרבה יותר גדול, מכיוון שעל פי רוב יש פער גדול בין הקיבולת של האולמות הקטנים לבינוניים, ובין הבינוניים לגדולים. בנוסף, אולמות רבים ממוקמים במקומות לא מעוררי השראה, כך שפחות נחמד להתחתן שם, או להרים אירוע מיוחד.

אוהל לאירוע מאפשר לכם להתגמש במקסימום עם כל פרט באירוע. אפשר להקים את האוהל במקום נגיש לתחבורה ציבורית ולחנייה בלי הגבלה. אפשר להקים כמה אוהלים בהתאם לצורך, או אחד גדול. אפשר לפתוח פינות ישיבה מפנקות סביב האוהל כדי לחמם את האווירה ולאפשר לאנשים להיפגש אחד עם השני בצורה פרטית יותר. אם נודע לכם בימים האחרונים שלמעשה יש יותר אנשים ממה שחשבתם, תוכלו לשנות את ההזמנה, כמובן בכפוף למלאי האוהלים הקיים בחברה ממנה הזמנתם. בנוסף, תוכלו להקים אוהל כזה על חוף הים, או ליד שדות תבואה או חורשה, כך שהרווחתם סביבה מעוררת השראה לכל אירוע מופלא.

איך מתגוננים ממזג אוויר קיצוני באירועים?

אירועים בחורף או בקיץ, עלולים להתקיים במזג אוויר קצוני- חום מוגזם, או קור וגשם. בארצנו הקטנטונת מזג האוויר לעולם לא קיצוני לכיוון הקור, אבל גם גשם וטמפרטורות נמוכות עלולים להפוך אירוע מדהים ליציאה מעצבנת קרה ורטובה. לכן גם למצבים כאלו יש פתרונות ישימים שעוזרים לאירוע להישאר מיוחד כמו שתכננתם אותו במקור.

בקיץ, אפשר להקים חופה או רשת צל ולא אוהל מלא, כך נשמר איוורור קבוע במתחם ואין תחושת חנק בגלל החום. במצבי חום גבוה יותר, אפשר לקחת אוהל אירועים להשכרה, ולמזג עם מזגני ענק המיועדים לשימוש בדיוק במצבים כאלו. המזגנים בנויים למיזוג אוהלים ומאפשרים לכם להמשיך להנות באירוע כאילו לא חם בחוץ.

בחורף, מקימים אוהל אירועים העשוי מיריעות PVC, ואוטמים בין היריעות כך שהגשם נשאר בחוץ, לחסדי השטח, והמוזמנים מבלים בפנים יבשים ומרוצים. במקרי קור, אפשר כמובן גם לחמם עם פטריות חימום שאינן מייבשות את האוויר, ויוצרות אוירה נהדרת ומקרבת.

אוהל אירועים- שוכרים מבמבוק

אנו בבמבוק מבינים שארגון והפקת אירוע הוא אחד הדברים המורכבים בחיים. לעיתים הפקת אירוע לא משאירה פנאי גם לשמחה וההתרגשות.

לכן אנו כאן בשבילכם, מתמחים בהקמת אוהל אירועים ובהפקות מרשימות ביותר, הכל בשביל שיהיה לכם אירוע שמח, שלא ישכחו עוד הרבה מאוד זמן.

צרו איתנו קשר ונוריד לכם כמה טונות מהראש בצורה הכי מקצועית ומותאמת אישית שאפשר.

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

השכרת למבורגיני בדובאי

תפריט נגישות