דף הבית / חדשות העיר ראשי / עשרות אלפי שתילים יחולקו לתושבי העיר

עשרות אלפי שתילים יחולקו לתושבי העיר

רונן דמארי

 

פותחים את השנה בירוק. וצהוב, ורוד, אדום, כתום, סגול ועוד שלל צבעים של פרחים עונתיים ורב שנתיים. בהנחיית ראש העירייה, רז קינטסליך, מינהל איכות הסביבה בעיריית ראשון לציון יחלק במהלך חול המועד כעשרת אלפים שתילים לתושבי העיר במטרה לטפח את המרחב הציבורי.

"זה חלק מהחזון שלי" מסביר ראש העירייה את המהלך "תושבי ראשון לציון מודעים מאוד לסביבתם ורבים מהם רוצים להיות שותפים לתהליכים עירוניים. אני מזמין את התושבים להגיע לאחד ממוקדי החלוקה ולהפריח יחד איתנו את העיר". נציגי אגף הגינון יגיעו ל-12 מוקדים ברחבי העיר במהלך חול המועד וערבי החג ויחלקו שתילים ופרחים צבעוניים, בין היתר יחולקו חרציות, בוגנוויליה, גזניה אשונה, לנטנה, גאורה לבנה, גולנית, ורבנה גזניה ועוד. לראשונים שיגיעו, יחולקו גם אֶתי חפירה ומשפך לילדים.  (מצ"ב פירוט מיקומי החלוקה)

התושבים מוזמנים לתעד את רגע נטיעת השתיל ובהמשך את קצב צמיחתו, את התמונות וקטעי הווידאו ניתן לשלוח בהודעה פרטית לפייסבוק העירוני של עיריית ראשון לציון.

מחזיקת תיק איכות הסביבה, חברת המועצה קרן דנה, הוסיפה: "חלוקת השתילים לתושבים היא דרך יצירתית להגדיל את הריאות הירוקות בעיר ולשפר ולשדרג את הנראות של חצרות הבניינים, הערוגות והשטחים הציבוריים. אני מזמינה את התושבים לקחת חלק בפרויקט המקסים 'יירוק המרחבים הציבורים" ולהגיע לנקודת החלוקה הקרובה לביתכם. ויחד נשמור על הסביבה יפה וירוקה".

 

 

 

 

 

יום א' (13.10)

בין השעות 12:00 -10:00

 

יום ה' (17.10)

בין השעות 16:00 -14:00

 

יום ו' (18.10)

בין השעות 12:00 – 10:00

 

יום א' (20.10)

בין השעות 12:00 – 10:00

רח' שמשון זליג פינת יובלים רח' שדרות יעקב – חניון מתנ"ס שיכון המזרח

שד' יעקב 50

בצמידות למתנ"ס פרס נובל, רח' מעגל שלום רח' תורה ועבודה בחניון צמוד למבנה הרווחה.
רחוב הסתוונית פינת המורן – בחניה. רח' יוסף בורג, חניה מול בית העלמין (כניסה חדשה) רח' מנחם כהן פינת תנועת הנוער רחוב העצמאות פינת הציונות – במגרש חניה בבית הספר.
רחוב שד' בן גוריון,

בצמוד לקאנטרי- מרכז הספורט

 

בסוף רחוב חומה ומגדל

 

רח' מבצע נועה רח' דרובין פינת תש"ח- חניון

 

 

 

צילום: חורחה נובומינסקי
צילום: חורחה נובומינסקי
צילום: חורחה נובומינסקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות