דף הבית / חדשות העיר ראשי / תלונות בעיריית ראשון לציון: "חלק מהעובדות מגיעות לעבודה בלבוש חושפני שאינו מכבד את המקום"

תלונות בעיריית ראשון לציון: "חלק מהעובדות מגיעות לעבודה בלבוש חושפני שאינו מכבד את המקום"

רונן דמארי

 

את התלונות השמיעו ל"גל גפן" מבקרים בבניין העירייה, שציינו כי בשבועות האחרונים נתקלו בעובדות הלבושות באופן חושפני שגרם להם אי נוחות. לדבריהם בחלק מהמקרים קיבלו שירות מעובדת הלבושה בחצאית קצרה מאוד, או גופיה בעלת מחשוף.

יצוין כי כבר לפני מספר שבועות העביר מנכ"ל העירייה היוצא, חיים גליק, מסמך לכלל העובדים תחת הכותרת "קוד לבוש". במסמך הוא מציין הנחיות ברורות באשר לאופן בו העובדות והעובדים אמורים להתלבש כאשר הם מגיעים לעבודה. במסמך נאמר בין היתר: "עיריית ראשון לציון הינה ארגון ציבורי וכחלק מהתרבות הארגונית בעירייה, ישנה חשיבות רבה בהסדרת כללי לבוש שיכבדו את הארגון. כנותני שירות במגזר הציבורי, נדרשת מהעובדים מידת ייצוגיות הולמת, שתכבד את הרגשות והערכים של כל עובד ומבקר הבא בשערי העירייה ותשרת נאמנה את התדמית הציבורית אותה הרשות מבקשת לייצג".

 

"מדובר בעיקר בעובדות צעירות שחלק מהן לבושות ממש כאילו הן יוצאות לחתונה, מגיעות עם שמלות קצרות, עם מחשופים, עם גופיות. לדעתי זה לא נראה טוב ויוצר אווירה שלא הולמת מקום עבודה מכובד כמו עירייה"

 

המנכ"ל ביקש מהעובדות להקפיד על כללי הלבוש הבאים – הן התבקשו שלא להגיע לעבודה עם חולצות בטן, גופיות ספגטי או חולצות בעלות מיפתח רחב, לא ללבוש בשעות העבודה מכנסיים קצרים או מכנסיים עם קרעים.

באשר לעובדים הם התבקשו שלא להגיע לעבודה עם כפכפי גומי או כפכפי ים ועל עובדים שאינם בעלי זקן להגיע מגולחים.

גליק הדגיש: "ההנחיות האמורות מחייבות את כלל עובדי העירייה, בבניין העירייה ומחוצה לו. אבקש להקפיד אחר מילוי כללי הלבוש, לכבד ולייצג את העירייה באופן הולם".

בעירייה מציינים כי ההנחיה היא חלק מהמדיניות אותה מוביל ראש העיר, רז קינסטליך, במסגרת קידום נושא השירות לתושב וחיוב כלל עובדי העירייה להקפיד על הופעה ייצוגית והולמת שתכבד את מקום עבודתם.

עובדת עירייה ותיקה אמרה השבוע ל"גל גפן": "האמת היא שגם אני לפעמים מרגישה אי נוחות כשאני רואה איך חלק מהעובדות מגיעות לעבודה. מדובר בעיקר בעובדות צעירות שחלק מהן לבושות ממש כאילו הן יוצאות לחתונה, מגיעות עם שמלות קצרות, עם מחשופים, עם גופיות. לדעתי זה לא נראה טוב ויוצר אווירה שלא הולמת מקום עבודה מכובד כמו עירייה".

 

אילוסטרציה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות