דף הבית / חדשות העיר / אל מאחורי הסורגים

אל מאחורי הסורגים

רונן דמארי

גבר שתקף את אשתו נשלח למאסר: הנאשם הורשע, לאחר ניהול הוכחות, בעבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש, עבירה של תקיפה סתם ועבירה של היזק בזדון לרכוש.

בגזר הדין מצוין כי האלימות בה נקט הנאשם הופנתה כלפי אשתו בשעה שהוא שב לדירה, כשהוא תחת השפעת אלכוהול ובשעה שדרש מאשתו לשוחח עמו. משסירבה לכך, סטר לה הנאשם, ניער אותה וגרם לה לשריטות מדממות בכף ידה השמאלית.

בהמשך, הלך הנאשם אחרי האשה לחדר האמבטיה. המתלוננת נעלה את עצמה מפני חששה מהנאשם, אולם הנאשם פרץ את הדלת וגרם לנזק. בעקבות מעשי הנאשם, הזעיקה המתלוננת את בנה ובמקביל התקשרה למשטרה. משהגיע הבן לדירה ביקש מהנאשם לאסוף את חפציו ולעזוב את הדירה ובתגובה לכך תקף אותו הנאשם באגרופיו.

בטיעוניו לעונש הדגיש ב"כ המאשימה את עברו הפלילי של הנאשם ואת העובדה שלחובתו חמש הרשעות קודמות ושני תיקים נוספים שהסתיימו בצו אשפוז לאחר שהנאשם נמצא לא כשיר לעמוד לדין. עוד ציין את העובדה שהנאשם הורשע בעבר, בין היתר, גם בעבירות תקיפה הגורמת חבלה של ממש, שבוצעו כנגד בת זוגו, היא המתלוננת בתיק הנוכחי. בשל הרשעותיו אלו, ריצה הנאשם עונשי מאסר ממושכים של 18 ו – 20 חודשים, ולחובתו מאסר מותנה בר הפעלה של שמונה חודשים. בקשר לאירוע הנוכחי הושם דגש על חומרת המעשים ועל העובדה שהנאשם לא נטל אחריות למעשיו, וניהל הליך הוכחות שאילץ את המתלוננת לבוא ולהעיד.

ב"כ הנאשם ביקש שלא להחמיר עמו, הדגיש את גילו המתקדם ואת העובדה שהוא סובל ממחלות רבות, שחלקן מטופלות היום במסגרת מעצרו.

הנאשם עצמו אמר בבית המשפט: "אני אשם בכך שאני חזרתי לגור עם אשתי. אני הבנתי שבמוקדם או במאוחר זה יסתיים איך שזה יסתיים. כל הזמן וזה מה שקרה עכשיו…".

בגזר הדין השופט עמית מיכלס התייחס לכך שהנאשם תקף את אשתו מספר פעמים בעבר וריצה עונשי מאסר בגין כך. הוא ציין כי למרות גילו המתקדם של הנאשם, אין מנוס מלשלוח אותו שוב אל מאחורי סורג ובריח. בסופו של דבר החליט השופט לגזור על הנאשם עונש של 18 חודשי מאסר בפועל, חצי שנת מאסר על תנאי שיופעל במידה ויעבור עבירה דומה בשלוש השנים לאחר שחרורו מהכלא ופיצוי של 2,000 שקלים לאשתו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות