n
דף הבית / בת ים / תושב בת ים חשוד כי השתלט על קרקע ותקף שוטרים

תושב בת ים חשוד כי השתלט על קרקע ותקף שוטרים

המשטרה עצרה 3 חשודים, אחד מהם תושב בת ים, בחשד כי השתלטו על שטח ליד מודיעין ותקפו שוטרים שהגיעו אל המקום

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון- דוברות משטרת ישראל

שוטרי מחוז יהודה ושומרון, עצרו 3 מוכרים למשטרה תושבי טבריה, קריית שמונה ובת ים בחשד שהשתלטו על שטח ליד מודיעין ואף תקפו שוטרים שהגיעו בעקבות תלונה כולל ירי לכיוונם. עוד קודם לכן, השלושה על פי החשד, איימו ברצח ופעלו באופן אלים במיוחד גם נגד בעלי הקרקע

השלושה חשודים כי סגרו את השטח עם שער ולא נתנו לעבודות להתנהל. כאשר בעלי הקרקע פנו אל החשודים, החלו האיומים ברצח. בדיון בבית המשפט סיפר נציג המשטרה על החקירה הסמויה שהתנהלה, במהלכה שני שוטרים התחפשו לפועלים והגיעו אל השטח המדובר יחד עם בעליו החוקיים של הקרקע.

במהלך שיחה של החשודים עם ה"פועלים" הם החלו פתאום לתקוף אותם בצורה קשה. השוטרים מיד הזדהו אך החשודים המשיכו עם האלימות הקשה. אחד מהם שלף לפתע אקדח וירה לכיוון השוטרים המופתעים. בנס לא נפגע איש והם מיהרו להימלט מהמקום.

סניגורם של החשודים טען בבית המשפט כי מדובר בכלל בסכסוך עסקי, השוטרים שהגיעו מחופשים לפועלים, התנהגו כעבריינים והיו אלו שתקפו ראשונים. השופט פחות התרשם מהגירסא של החשודים וקבע כי קיים חשד סביר ואף ציין כי שלושתם החליטו בחקירה לשמור על זכות השתיקה. מעצרם הוארך עד יום שלישי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 12.46.18_e6fa0315

בת ים: 2 פצועות בתאונה ברחוב הרצל

תפריט נגישות