n
דף הבית / בת ים / שמחה מהולה בעצב

שמחה מהולה בעצב

בבוקר יום הבחירות, ראש עיריית בת ים בחר להגיע אל ביתם של משפחת קמחי בעיר, אשר בנם אופק, נרצח בנובה

צביקה ברוט משפחת קמחי צילום דוברות עיריית בת ים
ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, בבית משפחת קמחי. צילום: דוברות עיריית בת ים

בלילה בין שלישי לרביעי, נקבע סופית כי צביקה ברוט, ימשיך לקדנציה שניה כראש העיר בת ים. עם הידיעה על זכייתו, הוא החליט לוותר על מסיבת הניצחון. מספר שעות לאחר מכן, שיתף ברוט, איך בחר להתחיל את יום הבחירות ונימק את ההחלטה לוותר על החגיגה למרות הזכייה.

צביקה ברוט: "את בוקר יום הבחירות בחרתי לפתוח את יום הבחירות דווקא בביקור בביתם של קובי ואתי קמחי, ההורים של אופק ז״ל, שנרצח במסיבת הטבע ברעים.ההחלטה לבקר בבית משפחת קמחי הבת-ימית מייצגת עבורי את הרגשות המעורבים שבהם התנהלו הבחירות הללו – מצד אחד ״חגיגה דמוקרטית״ ומצד שני מדינה שעדיין מתאבלת על בניה ובנותיה שלא ישובו.

בבת-ים שלנו יש קרוב ל-20 משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהן מאז פרוץ המלחמה. זו גם הסיבה בגללה הנחיתי לבטל בלילה את חגיגות הניצחון ברחבת העיריה. צריך לשמוח, אבל בימים האלה עדיף יותר בצניעות.

בסוף הערב, כשנודעו תוצאות הבחירות, התרגשתי יותר מכל דבר אחר לקבל שוב את אמונכם, תושבי בת-ים, להמשיך ולעמוד בראשות העיר שבה נולדתי וגדלתי.

חברות וחברים, אני מבטיח: גם בחמש השנים הבאות נקים קואליציה רחבה שתאחד את העיר, שלא תאפשר לאיש לשלוח יד לקופה הציבורית, שתשים בראש סדר העדיפויות רק את האינטרס של התושבים – ושתמשיך את העשייה הטובה קדימה: במקצועיות, בשקיפות, ובנקיון כפיים."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות