n
דף הבית / בת ים / בת ים פלילי / תושב בת ים איים על שופט בית משפט באמצעות סניף דואר בחולון

תושב בת ים איים על שופט בית משפט באמצעות סניף דואר בחולון

המשטרה עצרה גבר בחשד כי איים על שופט. "צריך לזעזע את בית המשפט ולרצוח את השופט". הרקע – כעסו של החשוד על השופט שבפניו התנהל הליך משפטי אזרחי של החשוד. נגד החשוד הוגשה הצהרת תובע

אזיקים עצור משטרה צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

המשטרה פתחה לפני כשבוע בחקירה עם קבלת תלונה בגין פקס שהתקבל בבית המשפט לענייני משפחה ובו איומים כלפי שופט בבית המשפט: "צריך לזעזע את מערכת בית המשפט ולרצוח את השופט" והוסיף קללות ואמירות בוטות.

החקירה הועברה ליחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ירקון שהחלה בחקירת התלונה, תוך הפעלת מירב המאמצים ומיטב האמצעים העומדים לרשותה.

מהחקירה עלה כי בפני השופט המאוים התנהל הליך אזרחי של החשוד ובשל כעסו של החשוד על האופן בו התנהל ההליך, שלח דרך סניף דואר בחולון פקס לבית משפט לענייני משפחה בתל אביב ובו איומים המופנים כלפי השופט וחתומים בשם בדוי.

חוקרי היחידה הצליחו להתחקות אחר החשוד (51 בת ים), הוא אותר, נעצר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה נכלא.

בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בתל אביב, הוארך מעצרו של החשוד ואף הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר כוונת יחידת התביעות של משטרת מחוז תל אביב להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר כבר בימים הקרובים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות