n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: חג במשלוח עד הבית

בת ים: חג במשלוח עד הבית

צעירי בת- ים הגיעו לשמח את תושבי העיר בהדלקת נרות וסופגניות בביתם

חנוכה צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

מרכז צעירים בתיה בשיתוף האגף לאזרח הוותיק העניקו את הפלטפורמה ויחד יזמו אירוע שכולו אור ונתינה.

בנר השמיני לחנוכה, כאשר החנוכיה דולקת במלואה, צעירים ומשפחות צעירות התגייסו והחליטו לחגוג ולשמח את בני הגיל השלישי תושבי העיר, ביוזמה מבורכת הגיעו צעירי העיר לבתי המבוגרים בעיר, הדליקו יחד נרות חנוכה, אכלנו סופגניות שהביאו עמם, שרו את שירי החג ובעיקר עשו להם המון שמחה ואהבה בלב.

חנוכה הדלקת נרות צילום דוברות עיריית בת ים

התגובות מצד המשתתפים שלקחו חלק בפרוייקט היו מרגשות מאוד. משה, סטודנט בת ימי שיתף: "זכיתי החג לקחת חלק ביוזמה מבורכת! היה ממש כייף, הדלקנו יחד נרות, שיחקנו בינגו ואין לי ספק שאנחנו נשאר עם מזל, האישה שביקרנו בקשר, היא מקסימה".

משפחת ליפשיץ שלקחה חלק בפעילות והגיע עם שתי בנות קטנות אמרו "הלכנו להדליק נרות עם אישה בשם לואיזה, ובזכותכם הצלחנו לשמח! כל הכבוד לכם על העשייה, שמחים שלקחנו חלק".

התגובות מהקשישים חיממו את הלב בפרט אחת הקשישות שבכתה שהדליקו את הנרות וטענה שזו פעם ראשונה שהיא מדליקה נרות במשך כל חג החנוכה. המיזם יצר חברויות בין המתנדבים לבני הגיל השלישי ורבים שיתפו כי ישארו בקשר.

אם יש צעירים ומשפחות צעירות נוספות שרוצות לקחת חלק במיזמים דומים עם קשישים, ניתן ליצור קשר עם מרכז הצעירים, תחום מעורבות חברתית בטלפון 03-5061838.

  מרכז הצעירים קשישים צילום דוברות עיריית בת ים

צילומים: דוברות עיריית בת ים

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות