n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / החל מיום ראשון הקרוב (22.8) בדיקות סרולוגיות לתלמידי העיר

החל מיום ראשון הקרוב (22.8) בדיקות סרולוגיות לתלמידי העיר

הבדיקות מיועדות לגילאי 3-12 ונועדו לאתר תלמידים שכבר חלו בקורונה והחלימו, מה שהופך אותם לפטורי בידוד ויאפשר את הרצף הלימודי בכיתות ובגני הילדים

בדיקת קורונה. צילום דוברות עיריית ראשון לציון
בדיקת קורונה. צילום: דוברות עיריית ראשון לציון

 

בהמשך להחלטת הממשלה ומשרד החינוך, עיריית ראשון לציון תפתח ביום ראשון הקרוב (22.8) שבעה מתחמי בדיקות סרולוגיות לכ-36 אלף תלמידים בני 3-12 שיפעלו עד ה-31.8.21 לקראת פתיחת שנת הלימודים. ביום ראשון (22.8) יפעלו המתחמים בין השעות 13:30 – 21:00. החל מיום שני 23.8.21 ועד 31.8.21, המתחמים יפעלו בכל יום (למעט שישי-שבת), בין השעות: 11:00 – 19:00. (מצורפת רשימת המתחמים)

הבדיקות נועדו לאבחן ילדים הנושאים בגופם כמות מספיקה של נוגדנים, ככל הנראה בעקבות היותם מחלימים מבלי שאובחנו כחולים ותלמידים אלו יהיו פטורים מבידוד.
מטרת הבדיקות היא להגדיל את מספר התלמידים שלהם פטור מבידוד ובכך לשמור על רצף ושגרת לימודים ולמנוע אובדן ימי לימוד.

ראש העירייה, רז קינסטליך, הוסיף: "כולנו מבינים את המשמעות והנזק הרגשי, החברתי והחינוכי באי פתיחת מוסדות החינוך והמשך הלימודים מרחוק. אנחנו רוצים למצוא את הדרך הבטוחה ביותר שתאפשר לתלמידים לחזור לשגרת לימודים ובאותה נשימה למתן עד כמה שניתן את העלייה בתחלואה עם פתיחת שנת הלימודים. בהזדמנות זו אני קורא שוב להורים ולצעירים לגלות אחריות אזרחית ולהתחסן. יש לכולנו משקל רב איך יראה הראשון בספטמבר".

יש לציין כי הבדיקות אינן בגדר חובה, אך מומלצות להורים על מנת שהילד/ה יקבלו פטור מבידוד, במקרה לחשיפה למאומת בנגיף הקורונה. מדובר בדקירה קטנה באצבע שתעשה על ידי חובשים.
——————————

רשימת מתחמי הבדיקות הסרולוגיות:
מרכז קהילתי נווה חוף_חיל הצנחנים 5
מרכז קהילתי כרמים__היין 2
מרכז קהילתי אשלים__התזמורת 18
קאנטרי 360 בנחלת__העצמאות 37
ביה״ס סיני_____נורדאו 47
מרכז קהילתי רביבים___האחד עשר 35 פינת כתריאל
ביה״ס יסוד המעלה___הצמח 7

לינק לפרטים נוספים:

https://www.rishonlezion.muni.il/Lists/List/CustomDispForm.aspx?ID=909

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

סינדרלה

סיפורה של סינדרלה מראשון לציו

תפריט נגישות