n
דף הבית / בת ים / תאונה קשה באזור התעשיה בת ים

תאונה קשה באזור התעשיה בת ים

תאונה צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון
צילום: דוברות והסברה, תחנה איזורית חולון

בשעה 22:04 (מוצ"ש), התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רכב שהתנגש במשאית חונה ברחוב העמל בבת ים ונהג שנלכד. למקום יצאו שני צוותי כיבוי בפיקוד להב שי מור יוסף. כאשר הלוחמים הגיעו למקום זיהו תאונת דרכים בין משאית לרכב פרטי כאשר ישנו לכוד במושב הקדמי של הרכב.

הלוחמים החלו מיד בניתוק מקורות אנרגיה לרכב ויצובו, במקביל החלו בפעולת חילוץ מהירה בעזרת כלים הידראוליים יעודיים והעברת הלכוד לגורמי רפואה שנכחו במקום.

תאונה 1 צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון

צילום: דוברות והסברה, תחנה איזורית חולון

חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים וולפסון, גבר בן 21 במצב בינוני עם חבלות בפנים ובגפיים.

משה שכטר, ניר דורפמן וחיים משה שוורץ חובשי איחוד הצלה סיפרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ומשאית חונה. הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לגבר מהרכב שנפצע באורח בינוני. לאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים שיבא בתל השומר".

תאונה צילום דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

4

אם מחולון חשודה כי התעללה בבנה

תפריט נגישות