n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / הסבא מרמת גן ששתי נכדותיו נחטפו לעזה: "לשחרר בכל מחיר"

הסבא מרמת גן ששתי נכדותיו נחטפו לעזה: "לשחרר בכל מחיר"

395552966_812205590912516_3360634581895574556_n

דניאל אלוני, ושרון אלוני-קוניו, הן שתי אחיות שרצו לחגוג יחד את שמחת תורה. אף אחת מהן לא שיערה שהביקור המשפחתי הזה בחג שמחת תורה יסתיים בחטיפתן לעזה, שתי הבנות הן נכדותיו של אברהם קראווני בן ה-85 מרמת גן, שבבוקר השביעי באוקטובר התעורר למציאות הקשה.

״שבוע לפני זה עוד ראיתי את כולם, כמו בכל שבת הם באו אלי לביקור, ראיתי את הנכדות ואת הנינות שלי וזה היה המפגש האחרון שלנו״ הוא אומר ל״גל גפן רמת גן״ בכאב. ״איזה אנשים חוטפים ילדים, איזה אנשים שפלים עושים מה שעשו הזבלים האלה מהחמאס״ הוא שואל.

המחבלים, שחדרו ביום שבת השביעי באוקטובר לקיבוץ בו מתגוררת שרון ובן זוגה עם שתי הבנות אמה ויולי בנות השלוש, נכבש בידי מחבלים, והן נחטפו לעזה, אחותה, דניאל, שהייתה שם עם בתה אמיליה בת החמש נחטפה גם היא והם כולם כבר מעל ל-20 ימים בעזה.

״לא התקשרו אלינו משום גורם ממשלתי״ הוא אומר ומוסיף ״ואם היו מתקשרים מה זה היה משנה. הם שם, זו עובדה מוגמרת ונוראית. אני מקווה שאזכה לראות אותם עוד בחיי. אני אדם חולה, לא יכול ללכת ולהפגין עם שאר המשפחות שעושות עבודת קודש. אסור לנו לשכוח את מאות החטופים״.

לדבריו, הוא שמע אתמול, שבת, על עסקת החמאס. ״בוודאי שאני בעד לשחרר את כל הזבלים האלה, אנחנו מאכילים אותם מלבישים אותם ומשלמים עליהם, בשביל מה צריך אותם? הילדים שלנו הכי חשובים עכשיו, הממשלה חייבת לשחרר מייד את כל החטופים בכל מחיר, יהיה אשר יהיה״.הוא מסכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות