n
דף הבית / בת ים / רוכב אופנוע נפצע קשה בתאונה בבת ים

רוכב אופנוע נפצע קשה בתאונה בבת ים

גבר כבן 50, נפצע קשה כאשר רכב על אופנוע ונפגע מרכב ברחוב הקוממיות בבת ים. כוחות כיבוי הוזעקו אל הזירה ועזרו לחלץ ולהעביר אותו אל צוותי הרפואה

תאונה צילום דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

ביום שישי בבוקר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על תאונת דרכים בין רוכב אופנוע לרכב פרטי ברחוב הקוממיות בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים וולפסון, גבר כבן 50 במצב קשה עם חבלות בגפיים תחתונות.

אל המקום גם הוקפץ צוות כיבוי אש בפיקוד סגן מפקד המשמרת רשף נאור נסימוב אשר הגיעו אל המקום והבחינו ברוכב האופנוע שרוע על הכביש כשרגלו לכודה באחד מחלקי האופנוע. הלוחמים חילצו את הלכוד בעזרת כלים יעודיים ואיפשרו את פינויו להמשך טיפול רפואי על ידי מד"א כאשר מצבו מוגדר קשה.

תאונה צילום תיעוד מבצעי מדא

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פראמדיק מד"א שאדי אלשמאלי וחובש רפואת חירום במד"א מוריאל מיוני סיפרו: "רוכב האופנוע שכב על הכביש כשהוא סובל מפציעות קשות בגפיים התחתונות. מיד הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם בשטח שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קשה."

שמואל מלכה סגן ראש סניף איחוד הצלה בבת ים ושמואל משולם חובש באיחוד הצלה מסרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב וקטנוע. הענקנו סיוע בזירה לרוכב הקטנוע שהיה לכוד תחת הרכב וחולץ על ידי צוותי הכיבוי. לאחר מכן פונה לבית החולים וולפסון בחולון במצב קשה".

תאונה 1 צילום דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות