דף הבית / כללי / שיכון חילצה נקודה, נחלת הובסה

שיכון חילצה נקודה, נחלת הובסה

שיכון המזרח אירחה בביתה את קבוצת מכבי באר שבע מהתחתית וקיוותה לרשום ניצחון שיעלה אותה עוד מקום בטבלה. אך באר שבע שרוצה לברוח מהקו האדום, לא עשתה חיים קלים. בדקה ה- 28, כבש יוני מנגיסטו את שער היתרון לזכות שיכון המזרח ולמעשה חתם גם את תוצאת המחצית.
עשר דקות בתוך המחצית השנייה, נכבש שער השוויון, ובדקה ה-71, ביצעה באר שבע מהפך ועלתה ליתרון של 2:1. עמוק בתוך תוספת הזמן, כובש השער הראשון עשה זאת שוב. יוני מנגיסטו השלים צמד אישי, והציל נקודה לקבוצתו שירדה אל המקום השמיני בטבלה. במחזור הקרוב מצפה לה משחק חוץ קשה מול מכבי אשדוד המדורגת שנייה.
במחוז המקביל, יצאה נחלת יהודה למשחק חוץ מול המוליכה- שמשון כפר קאסם, וחזרה מובסת 5:1. כפר קאסם כבשה ארבעה שערים לפני שמוחמד שרבוש, כבש את השער הלא מנחם לזכות נחלת יהודה שספגה את החמישי בדקה האחרונה של המשחק. נחלת מדורגת במקום ה-12, כשקריית אונו כבר צמודה אליה עם אותו מספר נקודות. במחזור הקרוב היא תתאושש במשחק ביתי מול שק החבטות של הליגה- א.ס מור חולון, האחרונה בטבלה.
בליגה ג', ממשיכה מ.ס ראשון לציון להיות חלק ממשחקים רבי שערים, גם אם לא תמיד הם מסתיימים בניצחון שלה. הקבוצה משוחררת מכל לחץ במרכז הטבלה, מעבירה עונה רגועה ודי נינוחה. ביום שישי, היא יצאה למשחק חוץ מול גדרה מצמרת הטבלה, ונוצחה 5:2. גדרה הוליכה 2:0 לפני שאלעד דן צימק וקבע את תוצאת המחצית. בדקה ה- 67, הצליח רועי אסייג, לאזן זמנית, אך עד לסיום כבשה גדרה שלושה שערים נוספים בדרך לניצחון, כשראשון לציון נשארה עד לסיום בתשעה שחקנים בלבד, אחרי הרחקתם של אסייג ו-וורקנך, בכרטיסים אדומים.
באמצע השבוע, אירחה הקבוצה את נועלת הטבלה, מבשרת ציון, וניצחה 2:1. מאור לאון ואלעד דן, כבשו את השערים המנצחים, כשעל המקהלה המקומית ניצח עם ניהול משחק נפלא- המאמן-שחקן, רועי אסייג. במחזור הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ קשה מול אבירי בת ים מהצמרת.

אסייג ודה פאולה מול גדרה- צילום אורית סיני

 

אלעד דן, שני שערים בארבעה ימים- צילום אורית סיני

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות