n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / השירות הווטרינרי והשיטור העירוני הצילו ארנבונים שנתפסו בדירה בראשון לציון

השירות הווטרינרי והשיטור העירוני הצילו ארנבונים שנתפסו בדירה בראשון לציון

בעקבות תלונות שהתקבלו על החזקת בעלי חיים בתנאים ירודים, פעלו גורמי השירות הווטרינרי יחד עם גורמי רווחה של העירייה והשיטור העירוני לחלצם. בביקור נמצא כי בעלי החיים הוחזקו בתנאים מחפירים, והם הועברו לשיקום במרפאה הווטרינרית העירונית

ארנבים כלובים צילום דוברות ראשון לציון
צילום: דוברות ראשון לציון

בפעילות משותפת של מינהל הרווחה והשילוב החברתי, האגף לשירותים וטרינרים, החברה לביטחון ומשטרת ישראל חולצו לפני כשבועיים מספר רב של ארנבונים ומכרסמים מדירה בראשון לציון.

המידע התקבל לאחר דיווח של גורמי הרווחה לשירות הווטרינרי על בית שבו מוחזקים מספר רב של בעלי חיים בתנאים מחפירים. כלל הגורמים פעלו בכדי להסדיר את הנושא מול המחזיקים בבעלי החיים באופן משולב, אולם משלא חל שיפור בתנאיהם – הם נאלצו לפנות לבית המשפט ולפעול בכדי לחלצם.

בעקבות הוראה מבית המשפט הגיעו לדירה ד"ר תומר ניסימיאן – רופא וטרינר עירוני מומחה בבריאות ציבור ומתמחה ברווחת בעלי חיים, וגיא פרננדס, מפקח בעלי חיים מטעם העירייה, מלווים בעובדת סוציאלית ובנציגי החברה לביטחון ומשטרת ישראל.  בביקור נמצא כי החיות הוחזקו באופן אגרני הפוגע הן בבריאות הציבור והן ברווחת בעלי החיים.

ארנב שחור וטרינר צילום דוברות ראשון לציון

בעקבות כך הוחלט להחרים מספר רב של בעלי חיים והם הועברו לבדיקה ולשיקום במרפאה הווטרינרית העירונית, שמהווה מתקן מוגן מטעם חוק צער בעלי חיים. לאחר שיקום נמצא לכל בעלי החיים שהוחזקו בית חם וטוב. במקביל, גורמי הרווחה ממשיכים את הליווי והטיפול בתושבים שהחזיקו בחיות.

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון: "אני מברך את כלל גורמי האכיפה ואת השירות הווטרינרי העירוני על הצלת בעלי החיים והעברתם לשיקום בווטרינריה העירונית. נמשיך לבצע פעולות על מנת להבטיח כי בעלי החיים בעיר יוחזקו בתנאים ראויים, ונעשה כל שניתן בכדי לשמור על רווחת התושבים ובריאותם".

ארנב וטרינר צילום דוברות ראשון לציון

ד"ר תומר ניסימיאן מציין כי "אגרנות של חפצים או בעלי חיים מהווה בעיה משמעותית מאוד לסביבה ולגורמים הציבוריים. במקרים רבים הבעיה מובילה לבעיות של בריאות ציבור, ביטחון סביבתי וגם רווחת בעלי החיים, באם הם מעורבים במקרה. על מנת להגיע לפתרון טוב וכולל השירות הווטרינרי פועל כגורם מקצועי בשיתוף עם כלל הגורמים בכדי לסייע לתושבים, לבעלי החיים ולסביבה".

ארנבים וטרינר צילום דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות