n
דף הבית / בת ים / בת ים פלילי / צעירים מבת ים חשודים כי גנבו קנאביס רפואי

צעירים מבת ים חשודים כי גנבו קנאביס רפואי

המשטרה עצרה שני חשודים תושבי בת ים בחשד כי גנבו קנאביס רפואי מאישה שרכשה אותו זמן קצר קודם לכן בת"א. מעצרם הוארך בבית המשפט

קנאביס רפואי
צילום: freepik

המשטרה פתחה השבוע בחקירה לאחר שבפעילות מבצעית יזומה וממוקדת של שוטרי תחנת ת"א צפון בשיתוף עם יחידת האופנועים של יס"מ ת"א, הבחינו בשני חשודים רכובים על קטנוע ומתצפתים לעבר בית מרקחת ברחוב הירקון בת"א.

משהבחינו בשוטרים, החשודים נמלטו מהמקום כשהם נוסעים בפראות בכביש וחוצים ברמזורים אדומים תוך סיכון משתמשי הדרך. במהלך המרדף אחריהם השוטרים הבחינו כי לוחית הזיהוי של הקטנוע מקופלת בחשד כי הרוכבים ניסו להסתיר את זיהויו.

במקביל מתקבל דיווח בגין גניבת 5 שקיות של קנאביס רפואי מאישה שרכשה אותו זמן קצר קודם לכן מבית מרקחת ברחוב הירקון בת"א, בסמוך להיכן שנצפו החשודים והיכן שבוצעה הפעילות היזומה של השוטרים. בתום מרדף, החשודים (18, 17 מבת ים) נעצרו והובאו לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה נכלאו.

בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בת"א, הוארך מעצרם של החשודים ב-4 ימים ועד מחר (ה').

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות