n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / מתנדבי ידיד לחינוך רמלה 'שברו' את הזום

מתנדבי ידיד לחינוך רמלה 'שברו' את הזום

מאות ממתנדבי "ידיד לחינוך" מרמלה מכל הארץ, השתתפו באירוע חווייתי מקוון לציון סיום שנת פעילות יחידה במינה

מתנדבי ידיד לחינוך רמלה שברו את הזום
צילום: עיריית רמלה

מתנדבי ידיד לחינוך קבוצת רמלה נמנו עם מאות מתנדבי עמותת "ידיד לחינוך" מ -42 קבוצות "ידיד לחינוך" מכל הארץ, שהשתתפו ביום חמישי 2.7.2020 במפגש חווייתי ראשון מסוגו בידיד לחינוך – מפגש לציון סיום שנת פעילות שנערך בזום.

המוני אזרחים ותיקים, המתנדבים בימי שגרה בכ-600 בתי ספר בכל הארץ, התמקמו בכורסא בסלון, בחדר העבודה או ליד השולחן במטבח, פתחו את מצלמות הזום והצטרפו לאירוע מרגש ואחר שטרם היה כמותו בידיד לחינוך.

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, ברך את מתנדבי ידידי לחינוך הפועלים ברמלה באהבה ובמסירות רבה בכל ימות השנה, וגם בתקופת משבר הקורונה.

יו"ר ידיד לחינוך, מר משה רביב: "אנחנו גאים ברצון העז של מתנדבי ידיד לחינוך לשמור על ה'ביחד'. פוקדת את כדור הארץ מגיפה שאינה נראית לעין ומעוררת הרהורים על משמעות הקשר בין האדם לבין הטבע ומלמדת אותנו קצת צניעות. אני מאחל לכולכם בריאות טובה".

לאה רוזנברג, יו"ר המזכירות הפדגוגית בידיד לחינוך בירכה את המוני המתנדבים בדרך הומוריסטית תוך הסברים על המשמעות החדשה שקיבלו מילים בשפה העברית עקב כניסתה של הקורונה לחיינו.  השרה לשוויון חברתי, מירב כהן, בירכה את המתנדבים ואמרה ששילוב בין-דורי בין אזרחים ותיקים וילדים ונוער יוצר קסמים: "יש לי כוונה להגדיל פרויקטים של שילוב בין-דורי במסגרת המשרד לשוויון חברתי שיש לי את הזכות לפעול מתוכו בימים אלה. יישר כח על הפעילות החברתית הענפה שאתם עושים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות