דף הבית / חדשות העיר / מצילה ראשונה בחופי הים בראשון לציון

מצילה ראשונה בחופי הים בראשון לציון

רונן דמארי

אם הכל יתנהל כשורה, בחודש הבא תעלה לסוכת המציל/ה בחוף ראשון לציון עדי בר נתן (28)- המצילה היחידה בארץ בחוף הים. כאמור, בחירתה של בר נתן לתפקיד מגיעה על רקע קמפיין של אגף החופים והאגמים בעירייה שביקש לגייס לשרותיו מצילים לעונת הרחצה הקרובה וקיווה שהפעם תהיה גם מתמודדת על התפקיד. בעירייה מציינים כי עיריית ראשון לציון בולטת בייצוג הנשי שלה במינהלים, באגפים ובמחלקות השונות, העירייה אף קיבלה תעודת הוקרה על היותה במקום השני מבין הרשויות בישראל באחוז הנשים המשמשות בתפקידים בכירים בעירייה, אולם בשורות אגף חופים ואגמים, התקשו לאתר מצילות שעונות על הדרישות.
עתה, לאור הקמפיין, נמצאה המצילה הראשונה בישראל: שמה עדי בר נתן (28), תושבת מודיעין שמצפה להיכנס לתפקידה. "זו עבודה מאוד אינטנסיבית אבל אני מאוד אוהבת את הים". בר נתן מספרת כי כדי לעבוד כמצילה בים, יש לעבור קורס מצילי ים, ששונה ברמת הקושי מקורס מצילי בריכה "במבחן האחרון בקורס, צריך לקחת חסקה ובהתקפות גלים בגובה של מטר לפחות, לחלץ אדם שטבע. זה מאוד קשה, מאוד פיזי".
ראש העירייה, דב צור: "כחלק מהאג'נדה שלנו לקידום נשים, שמנו לעצמנו למטרה לגייס את המצילה הראשונה לחופי הים היפים של עירנו. לשם כך, הובלנו קמפיין שקרא לנשים להגיש מועמדות לתפקיד, שעד כה היה נחלתם של גברים בלבד. כפי שהצלחנו בעבר לגייס שורה של נשים לתפקידי מפתח בעירייה, כך נמשיך ונגייס נשים לתפקידים שונים בעירייה".

צילום: באדיבות עדי בר נתן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות