n
דף הבית / בת ים / צביקה ברוט: "שמח על הניצחון, זו לא תקופה לחגיגות"

צביקה ברוט: "שמח על הניצחון, זו לא תקופה לחגיגות"

כצפוי, ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, ניצח בהפרש גדול וימשיך לקדנציה נוספת בתפקיד. על חגיגות הניצחון הוא ויתר והסתפק בנאום תודה צנוע

צביקה ברוט חמל צילום דוברות עיריית בת ים
ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, צילום: דוברות עיריית בת ים

עם קרוב ל-70% מהקולות, צביקה ברוט נבחר לקדנציה שניה וימשיך לכהן כראש העיר בת ים. ראש העיר לשעבר שלומי לחיאני, הגיע אל המקום השני עם קצת יותר מ-20%. שאר המתמודדים רשמו מספרים חד ספרתיים.

תומכיו של ברוט, התכוונו לחגוג את הניצחון המוחץ של ראש העיר המכהן, אך אז הגיעה אמירה מפתיעה מצידו של ברוט שאמר כי למרות הניצחון והשמחה על כך, זוהי לא העת לחגיגות בזמן שהמדינה בשעת מלחמה.

בנאומו אמר ברוט בין היתר: "זו הייתה מערכת בחירות מוזרה ושונה מכל מה שהכרנו גם בגלל המלחמה. ובכל זאת דבר אחד לא השתנה, זו העובדה שעבדנו לכל אורך הדרך בצורה ישרה ולא ירדנו נמוך. וזה היה סוד הקסם שגרם לתושבי בת ים להגיד באופן ברור שעם זה הם רוצים להמשיך לקדנציה נוספת. לפני 5 שנים אף אחד לא האמין שנעמוד ביעדים שלנו, שנחסל את הגירעון, ועמדנו בכל ההבטחות. אנחנו מתכוונים להמשיך בדיוק באותה הדרך גם ב-5 השנים הבאות".

אחוז ההצבעה בבת ים היה נמוך במיוחד ועמד על 36% בלבד, לעומת 49% במדינה כולה. למעשה רק 47 אלף מתושבי בת ים, הטריחו את עצמם והגיעו להצביע, אך זה הספיק בשביל שצביקה ברוט ישמור על מקומו בראשות העירייה. מזל טוב ובהצלחה בחמש השנים הבאות!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות